12 Kasım 2015 Perşembe

Ekim/Kasım- Favori Saç Bakım ürünleri





Merhabalar..Sonbahar aylarında özellikle kış zamanlarına yaklaştığımız şu zamanlarda cildimiz olduğu kadar saç bakımınada önem vermemiz gerektiğini hissetiğim için ekstra özen göstermemiz gerektiğinide düşünüyorum diyebilirim.Bu konuda özellikle çeşitli markaların etkili ürünleri en büyük yardımcılarımızdan birisi sanıyorum. Benimde bir süredir severek kullandığım ve bitirdiğim ürünleri paylaşmak istedim sizlerle..


Organik Hindistan Cevizi yağı..:Daha öncesinde bir kavanoz daha bitirmiştim son derecede severek kullanmıştım diyebilirim.Tekrardan yenisini satın aldım.Kokusu,yapısı,saç üzerindeki etkiler son derece olumlu bana göre..

 

Kerastase Masquintense Maske: Kuru saçlar için biçilmiş kaftan bir maske olduğunu söyleyebilirim. Bendeki kalın telli saçlar için olanıydı.Tekrardan yenisini kullanmaya başladım diyebilirim. Bu maske hakkında detaylı bir yazı yazmıştım geçtiğimiz zamanlarda..Dilerseniz şuradan  tıkkk bakabilirsiniz..

 

Gliss Repair Onarım Spreyi:Keratin içerikli bu spreyi özellikle banyo sonrasında ıslak saçlara uygulayıp kurumaya bırakıyorum.Saç uçlarını koruduğunu ve saçlara parlaklık verdiğini gözlemledim

 

Elseve Arı Sütlü Şampuan:Belki mükemmel değil,ancak saçları ağırlaştırmadan güzel temizlediğini düşünüyorum.Kokusuda güzel gerçekten.Saçlara verdiği yumuşaklığı sevdim diyebilirim.

 

Kerastase Aqua Oleum Serum:Kaçıncı bitirdiğim serum olduğunu artık bilmiyorum.Severek kullandığım adeta onsuz olmaz dediğim serumlardan birisi oldu diyebilirim benim için.Bu serum hakkında detaylı yazıma tıkkk  bakabilirsiniz dilerseniz..

 

John Frieda Brunette Saç Bakım Pürüzsüzleştirici Bakım Sütü: Durulanmayan bu kremi uzun zamandır kullanıyordum.Saç boy ve uçlarına yıkama sonrasında uygulayıp ardından şekillendirme işlemine geçiyorum. Fazla miktarda uyguladığım zaman biraz ağırlaştırdı saçlarımı fakat az miktarda uygulayınca son derece güzel bir ürün diyebilirim.Saçlardaki elektriklenmeyi önlediğini gözlemledim

 

Toni&Guy Onarıcı Saç Kremi:Şampuanlamadan sonrasında saç boy ve uçlarına uyguluyorum ardından 5 dakika kadar bekletip duruluyorum.Severek kullandığım bir saç kremiydi.Saçları ağırlaştırmadan kuru saçları yumuşattığını gözlemledim

 

Benim son zamanlarda bitirip,bitmesine üzüldüğüm ne iyi ne kötü dediğim ürünler bu şekildeydi diyebilirim.

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                         Paylaşan:Zencefilkız

 

1 yorum:

  1. Kerastase Aqua candır :)
    Tony&Guy maskeyi ben de yeni aldım, memnunum

    YanıtlaSil