22 Eylül 2015 Salı

Kerastase Initialiste Serum



 

Kerastase markası saç bakımında en çok duyduğumuz,ismi geçen markalardan birisi olduğunu düşünüyorum aslında..Pekçok kuaför kapısından girdiğimizde bile en çok gördüğümüz isim bu olsa gerek..Bende uzun yıllardır bu markanın pek çok ürününü kullandığım için,bugunde sizlere bu sene özellikle keşfettiğim bir ürünü hakkkında gözlemlerimi içeren bir yazıyı paylaşmak istedim sizlerle..


Özellikleri..:

 

-Kök hücre yenileyici olarakda geçen bu serum,özellikle saç diplerine uygulanarak saçta belirgin bir fark yaratmayı vadediyor diyebilirim.

-Kullanımdaki zaman içerisinde daha güçlü ve parlak saçlar vaad eden bu serum,kök hücrelerinin yenileyici ortamını koruyan Complexe Régénérateur'u içererek özellikle saç köklerini hedef alıyor.

-Yapılandırıcı bu serum saç uçlarındaki kırıkların oluşumunu önlemede etkili..

-7 günde gözle görülür fark yaratmaya başladığını iddia ediyor.

-Gluco- Lipid GL maddesi,saç telini güçlendirip dayanıklılığını arttırmak üzere içeriğe eklenmiş.

-Camellia sinensis leaf extract,kılcal damarları harekete geçirerek saç diplerindeki kan dolaşımını arttırarak saça daha fazla besin gitmesini sağlar ve böylece saçın daha sağlıklı ve dayanıklı olmasını sağlar.


Gözlemlerim..:

 

-Haftada 3-4 defa 2-3 damla kadar saç diplerine banyo sonrası uyguladığım bu ürünü özellikle bir ay gibi bir süre içerisinde saç uçlarındaki kırılmaların azaldığını gözlemlediğimi söyleyebilirim.

-Saç tellerinde zaman içerisinde kalınlaşma kısmende olsa fark etti bana göre..İçeriğinin oldukça zengin ve saçı güçlendirici maddeler içerdiğini düşünüyorum.

-3 aydır kullanıyorum bu ürünü  ve ilk baştaki zamana göre saçlarımdaki daha fazla parlaklık kattgını söyleyebilirim sanıyorum.

-Özellikle uygulama sırasında ve devamındaki birkaç dakika içerisinde saçlarda birazda olsa sanki mentollü içeriklerin yarattığı etkiyi yaratarak hafif bir serinlik hissi verdiğini fark ettim.


Uygulaması..:

 

Banyo sonrası nemli saçlara,saç diplerine 2-3 damla kadar uygulayıp ardından masaj uygulaması şeklinde ürünün saç dipleri tarafından iyice emilmesini sağlıyorum.Ardından durulama yapmadan saçlarda bırakılıyor.Haftada 3-4 defa bu uygulama ile birlikte bu şekilde devam ediliyor diyebilirim.

 

Sevgiler..:)

                                                                                             Paylaşan:Zencefilkız

                                                                                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder