4 Haziran 2015 Perşembe

DDF Sulfur Mask



 

Ddf dermo kozmetik markası olarak pekçok eczanede karşımıza çıkabilen bir marka aslında..Bugün de sizlere bu markanın bilinen ürünlerinden birisi olan maskesinden bahsetmek istedim.

Ddf Blemish Minimizing Mask..Yada diğer bilinen adı ile Masque Sülfüre..Surfur maskesi..

 

 

Yapısı:Kokusu oldukça bitkisel..Rengi çok açık yeşilimsi/grimsi tarzda boz bir renge sahip ve oldukça yoğun bir yapısı olduğunu söyleyebilirim.Katıya yakın tarzda bir yoğunluk.. Cildime sürerken her ne kadar bir zorlansamda bu konuda oldukça sevdiğimi söyleyebilirim genel olarak..

İçeriğinde Sulfur,Aloe Vera,Kaolin,Okaliptus yağı bulunuyor.Antibakteriyel özellik taşıması sebebi ile özellikle içeriği oldukça yoğun diyebilirim.





Hangi Cilt Tiplerine daha uygun..? :Karma,Yağlı ve normalden karmaya doğru olan ciltler için uygun bir maske olduğunu söyleyebilirim.Özellikle sivilce ve gözenek problemi,yağlanma tarzında şikayetlere sahipseniz bu maske size uygun olabilir diye düşünüyorum.

 

 

Gözlemlerim..: Özellikle yaz aylarına adım attığımız şu günlerde,karma olan cildimin eskisine göre biraz daha parlama problemi yaratabildiği zamanlarda kullandığım bir maske oldu diyebilirim. Peeling yaptıktan sonrasında tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguladığım maskeyi 10 dakika kadar beklettikten sonra ılık havlu yardımıyla temizliyorum.Ben tercihen Rival De Loop markasının peeling etkili mini yüz havlu beziyle temizliyorum diyebilirim.Üzerine tonik uyguluyorum.Uygulama bu kadar basit bana göre..Özellike bu maskeyi uyguladığım dönemde cildimde parlama yaşadığım zamanlarda matlaştırma amaçlı kullanıyorum.Sivilceleri kurutucu etkiside mevcut bana göre bu maskenin..Sevdim..:)

 

 

Sevgiler..:) 

 

  

                                                                                           Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder