12 Mayıs 2015 Salı

Valmont Clarifying Pack




Merhaba..Yeni bir yazıyla karşınızdayım.Malum yaz aylarına doğru yavaş yavaş ilerlediğimiz şu günlerde makyajımız,saç bakımımız derken cilt bakım ürünlerindede değişikliğe gidebiliyoruz ister istemez.Daha hafif ürünler,hafif kıvamlı maddeler içeren bakım ürünleri derken cilt bakımındada değişikliğe gidenlerden olabilirim diyebilirim.Bir cilt bakım maskesinden yana kullandım bu sefer tercihimi diyebilirim.Her ne kadar bu maskeyi kullanımı tekrardan sonbahar ve kış aylarına saklasamda,yeni yeni rafa kaldırmış olsamda,bir suredir kullanıp bizzat denediğim ve gözlemlediğim için yorumlarımı paylaşmak istedim sizlerle..

 

Içeriği: Çinko içeren bu maske,aydınlatıcı bileşenlerle cilde aydınlık bir goruntu vermeyi vadediyor. Ciltteki renk farklılıklarını eşitlerken aynı zamanda cilt üzerinde ölü hücreleri ciltten silip atmayı hedefleyen bir maske.


                 

                                                                   Yapısı..


Kullanımı:Temizlenmiş kuru cilde uyguluyorum ve 10 dakika beklettikten sonrasında soğuğa yakın ılık suyla duruluyorum.Ardından eğerki dışarı çıkacaksam güneş koruyucu uyguluyorum.


Gözlemlerim:Özellikle bu maskeyi kullandığım zamanlarda kullandıktan sonrasında cildimin daha berrak ve biraz daha renginin açıldığını gözlemledim.Ancak bu etki anlık bir etki olduğunu kendi cildimde fark ettim diyebilirim.Birkaç saat sonrasında tekrardan eski haline dönüyor bana göre. Yeniden satın almayı planladığım bir ürün değil sanıyorum kendisi..


Ekstra Not:*Bu maskeyi özellikle sonbahar ve kış aylarında kullanıyorum.Leke giderici ve cilt tonu eşitleyici bu tarzda maskelerin yazın kullanıma uygun olduğunu düşünmüyorum.Malum,güneş ışınlarının daha yoğun olduğu yaz mevsiminde cildimizda daha hassas ve lekenlemeye daha müsait olabildiği için bu maskeyi kışın daha cok kullanmayı tercih ediyorum diyebilirim.

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                          Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder