28 Mayıs 2015 Perşembe

Mayıs-Bitenler






Merhabalar..Bir süredir biten ürünleri bulundurduğum poşet evde yer olarak kapladığı alan büyüdükçe artık yazmanın vakti geldi diye düşündüm ve sizlerlede paylaşmak istedim.Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişim,nelerden memnun kalmışım,hangi ürünler çöpü boylamış bir görelim dilerseniz..

Bu ay çoğunlukla saç bakımına ağırlık verdiğim için biten ürünlerin çok büyük bir kısmıda bu alandan bitirilmiş oldu diyebilirim böylece.


 
 

Philip B.Russian Amber Saç bakım Kremi:Bu maske her ne kadar saç bakım kremi olarak geçsede,ben bu ürünü yoğun içeriği sebebi ile maske olarak kullanmayı tercih ediyorum diyebilirim. Banyo sonrası saçlarıma uyguladığım bu maskeden bu şekilde daha fazla verim aldığımı söyleyebilirim.Bu maske ile ilgili ayrıntılı bir yazı yazmıştım bir süre öncesinde.Dilerseniz şuradaki yazıma tıkkk bakabilrsiniz.

 

Kerastase Aqua Oleum Serum: Bu kaçıncı serumum bilemiyorum.Gerçekten etkili bir bakım serumu olduğunu düşünüyorum.Yenisi açıldı bile tekrardan diyebilirim..;) Ayrıntılı yazısı için blogdaki.. tıkkk

 

Alterna Caviar Durulanmayan Saç Bakım Kremi:Banyo sonrasında saçta durulanmadan kalan bu kremi bir süre öncesinde bitirdim.Severek kullandım diyebilirim.Tekrardan yenisini bulamıyorum o yüzden başka alternatiflere yöneldim bir süredir..

 

John Frieda Gece Onarım Serumu:Bir diğer vazgeçemedim saç serumu bu serum oldu sanıyorum.Yenisi çoktan açıldı bile tekrardan.Bu serum hakkında ayrıntılı bir yazı yazmıştım bir süre öncesinde blogda..Dilerseniz şuradan  tıkkk bakabilirsiniz.

 

Kerastase Densifique Saç Serumu:Saç diplerine uygulanan ve kür halinde toplamda 3 aylık bakım gerektiren bu serum hakkında ayrıntılı bir yazı önümüzdeki günlerde yazmayı düşünüyorum.Son ayımdayım şu anda.Sonuçlarını göreceğiz yakında bakalım..

 

Shiseido Kil Maskesi:Beyaz renkli,oldukça yoğun deniz mineralleri içeren bu maskeyi severek kullanıyorum.Cildi yormadan,tahriş etmeden oldukça derinlemesine temizlediğini düşünüyorum.Gözeneklere belli bir etkisini gözlemlemedim kendimce ancak verdiği temizlik hissi ve içeriğini beğendiğim için tekrardan yenisini satın aldım.

 

Yves Rocher Naturelle Parfum:Hergün sadece aynı parfümü kullanabilen bir insan olmadığım için, bu ay tek bitirdiğim parfüm bu oldu diyebilirim:) Bitmeye yakın birkaç parfümüm daha var onlarında yazısını önümüzdeki günlerde yazmayı planlıyorum.Severek kullandığım,hafif odunsu tarzda güzel bir parfüm oldu.Tekrardan satın aldığım bir parfüm.Güzeldi.

 

Diğer Saç Bakım ürünleri..Saç Bakım Yağları..:





Her ay duzenli kullandığım saç bakım yağı karışımıma eklediğim yağlardan bazıları bunlardı diyebilirim.Özellikle altta bulunan Organik Hindistan cevizi yağından ayrıca bir memnun kaldığımı belirtmeliyim.Tekrardan satın almak istediğim ancak hiçbir yerde şuanda kadar bulamadığım bir yağ olduğu için,farklı markalara yönelmek durumunda kaldım.Faydasını gördüğüm ürünlerdi hepside diyebilirim.


Bu ay benim bitirdiğim memnun kaldığım ürünler bu şekilde oldu diyebilirim.Siz hangi ürünleri kullandınız,sevdiniz peki..?


Sevgiler..:)

 

                                                                                          Paylaşan:Zencefilkız








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder