17 Mayıs 2015 Pazar

Maske Savaşları-3

Merhabalar..Bir saç ürünü dosyasıyla daha karşınızdayım.Saç maskeleri herhalde saç ürünleri içerisinde denemeyi en çok sevdiğim üründür diyebilirim.

Aslında bu yazının bir bölümünü bundan birkaç sene öncesi diyebilecek kadar uzunca bir zaman öncesinde yazmıştım.O zamanlardan bu yana pekçok saç maskesi denedim,kullandım.İçlerinden en çok yazılmaya değer olanları seçtim kendimce kafamda ve toparlamak gerekirse eger şimdide sizlere onlardan bazılarını yazmaya devam edeceğim.

Bakalım bu maskeleri hangileriymiş görelim dilerseniz..





Philip B.Russian Amber Conditioner:Aslında bu maske her ne kadar saç bakım kremi olarak geçsede pekçok şekilde kullanılabiliyor.En çok bakım maskesi şeklinde diyebilirim.Geçen seneki okuduğum bir bakım dergisinde bu maske için gerçekten satışa sunulduğu ücreti hak ediyordu tarzında bir yazısı bile yazılmıştı kendisi hakkında.Bende bizzat kullandığım ve hatta şu anda ikinci kutusunu kullanmaya başladığım (şişe şeklindeki tüp demeliyim aslında) şu zamanlarda artık yazma zamanının geldiğini düşündüğüm içinde bahsetmem gerektiği kanısına vardığımı söyleyebilirim.

 

İçeriğinde amino asitler,ısırgan otu,biberiye,papatya,dulavratotu,üzüm çekirdeği özü bulunuyor.Oldukça bitkisel içeriğe sahip bu ürün aynı zamanda saçın ve saç derisinin ph dengesini koruyarak saça canlılık ve gençlik kattığını vadediyor diyebiliriz.Özellikle onu özel kılan amber yağı bulunması sebebiyle saça canlılık ve parlaklık kazandıgıda belirtilmiştir diyebilirim.

 

Özellikleri..:Bitkisel içeriği ve 11 aminoasit içeriği sayesinde saça elastikiyet kazanıdırıyor ve saçın beslenerek onarılmasına yardımcı oluyor.Ayrıca saçın ph dengesini ideal diyebileceğimiz seviyede tutmaya çalışarak yıpranmış saçların eski gücünü yeniden kazanmasına olanak kazandırdığını söyleyebilirim.

 

Kullanımı:Saç boy ve uçlarına uygulayarak ardından geniş dişli bir tarakla saçımı tarıyorum banyo sonrası nemli saçlara.Ardından streç bir boneyle sararak 4-5 dakika kadar ısı tutuyorumki maske saça daha iyi nüfuz edebilsin.Yarım saat kadar bekledikten sonra ılık su ile duruluyorum.

 

İzlenimlerim:Kullandıgım süre içerisinde saçlarımdaki parlaklılıgı ve canlılığı gözlemlediğimi söyleyebilirim.Saç kırıklarına bir etkisi varmıdır bunu bizzat onaylayamıyorum açıkçası saçlarımda.Ancak yeri saç kırıkları oluşumunu engellediğini kısmen söyleyebilirim. Kuruyan saç uçlarımıda ayrıca yumuşattı.




Kiehl's Olive Fruit Oil Avacado oil hair pack: Kiehl's markasının saç maskesi kendisi..

İçeriği: Zeytinyağı,avakado yağı ve limon özü içeriyor.

 

Özellikleri: Kuru,yıpranmış saçlar için öneriliyor diyebilirim.İçeriğindeki zeytinyağı ve avakado yağı kurumuş ve yıpranmış saçları beslemeye ve onarmaya etki ediyor diyebilirim.Çok çok uzun süreli kullanmadım henüz.Ancak birkaç sefer kullandığım şekli ile saçlarımı oldukça yumuşattığını söyleyebilirim.Ancak onun dışında saçımda ekstradan bir farklılık göremedim açıkçası. Tamam belki hiçbir saç maskesinin mucize yaratmasını biranda bekleyemeyiz belki ama en azında biraz daha olsa saçlarda farklılık bekliyor insan diye düşünüyorum.Benim saçlarımda çok fazla bir farklılık oluşturmadı açıkçası.Biraz daha kullanmaya devam edeceğim ama yinede..Etkisinin uzun vadede ne kadar etkili olduğunu göreceğiz bakalım..

 

Ancak eğerki saçlarda ilk kullanımda bile en azından biraz da olsa yumuşaklık bekliyorsanız eger bir bakabilrsiniz yinede diye düşünüyorum.




Toni&Guy Nourishing Besleyici ve Onarıcı Saç Maskesi:Toni&Guy'ın turuncu serisi özellikle çok kuru ve yıpranmış saçlar için öneriliyor.Bir çeşit acil kurtarım maskesi tarzında bir ürün şeklinde diyebilirim.Bu maskenin bulunduğu aynı serideki saç kreminide severek kullanıyorum.Ancak bu maskeyi uyguladığım gün saç kremini uygulamıyorum.İkisini birden uyguladığım zaman saçlarım ağırlaşabiliyor çünkü diyebilirim.

 

Özellikleri ve izlenimlerim..: İlk kullanımdan sonrasında saçlarımdaki parlaklığı fark ettiğimi belirtmeliyim.Kuru saçlara yumuşaklık ve esneklik kazandırıyor bana göre..Yalnız bu maskeyi kullanırken ayarını biraz fazla kaçırırsanız eger saçları ağırlaştırabiliyor bana göre.Yoğun bir maske olduğu için az miktarda kullanmakta fayda var diye düşünüyorum.Birde kullanırken pekçok maskede olduğu gibi saç diplerine getirmemekte fayda var bana kalırsa.Genel olarak beğendiğim maskelerden birisidir kendisi..Bittikçe aldığım ürünlerden..




Kerastase Age Recharge Maske: Kerastase'ın bu maskesi hakkında daha öncesinde bir yazım olmuştu aslında..Fakat yeri gelmişken tekrardan yazma gereği duydum.Yaşlanma karşıtı serisinin maskesi..Saça enerji ve sıkılık kazandırma amaçlı üretilmiş.

 

Özellikleri:Özellikle saçınızda kırılmadan ziyade,(saç kırıklarına karşı pek bir etkisi yok) saç uçlarında incelme olan,(Röfleden,boyadan sonra saçın lastik gibi uzaması tabiri..) olan saçlara daha çok öneriliyor diyebilirim.İçeriğindeki hayat çimentosu bileşeniyle saçı sertleştirerek dayanıklılık ve saça kalınlık kazandırıyor.(Bunu kendimde gözlemledim.) Bu maskeyi kullandığım dönemlerde aynı zamanda yine yeşil serinin tamamlayıcı ürünü olarak Fibre Architechte çift fazlı saç serumunu uyguluyorum diyebilirim.Bu maskenin sağlamlaştırıcı etkisini ikiye katlamış oluyorum böylece..

 

*Saç kırıkları yaşayan veyada nemsizlik sorunu olanlar bu maskeyi tercih etmemeli..Zira,bu maske saça nem vermez.Saçın dayanıklılıgını artırır.

 

Bu yazının devamı olaraktan ilerleyen günlerde denediğim ürünler oldukça tekrardan yazmaya devam edeceğim  ..Özellikle merak ettiğinz,yazmamı istediğiniz bir maske varsa eger belirtebilirsiniz ona göre egerki kullandığım veyada elimde bulunupda kullanılmayı bekleyen bir ürün ise eger onuda inceleme içerisine almaya çalışırım.

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                   Paylaşan:Zencefilkız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder