13 Ekim 2014 Pazartesi

Lee Stafford Breaking Hair Şampuan



Lee Stafford markasını  pek çoğunuz duymuş olabilirsiniz.Özellikle ülkemizdede yeni yeni tanınmaya adını daha sık duyurmaya başlayan bu İngiliz markasıyla bende bu sene tanıştım gerçek anlamda diyebilirim.Bugun sizlere bu markanın şampuan çeşitlerinden birisinden bahsetmek istedim.

Hasarlı,işlem görmüş veyada kırılmış saçlar için kullanılması daha uygun görülen özellikle ekstra özen/bakım isteyen aşırı yıpranmış saçlar için geliştirilmiş bir seri Breaking Hair serisi aslında..
Breaking Hair serisinin şampuanı..Adındanda anlaşılacağı üzere kırılma karşıtı bir şampuan kendisi..

Özellikleri..: A ve E vitamini içeren bu şampuan saçları güçlendirerek onarılmasına yardımcı olmayı vaad ediyor.




Yapısı:Saydam renge sahip bu şampuanın oldukça ilgin belki birazda keskin diyebileceğimiz bir kokusu olduğunu düşünüyorum. Hani bazı erkek parfümleri vardır,oldukça yoğun /keskin bir kokuya sahiptir..Bu şampuanda aynen bana bazı erkek parfümlerindeki o yoğun kokuyu anımsattı bana nedense..Ama aynı zamandada şekerimsi ilginç bir koku.. Koku hassasiyetiniz çok çok fazla değilse eger çok önemsenecek bir durum değil sanıyorum. Yapısı çok çok yoğun değil,saçlara uyguladığınız anda gayet güzel köpürüyor bana kalırsa.

İzlenimlerim..:Bu şampuanı 4-5 ay gibi bir süredir düzenli kullanıyorum ve oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim.Saçları ağırlaştırmadan güzel bir şekilde temizliyor bana göre..
O keskin koku banyodan sonraki zamanlarda saçta kalmıyor çok fazla. Uzun vadede saçlarımdaki mevsimler dökülmeleri kısmende olsa azalttığını gözlemlediğimi söyleyebilirim.
Vaad ettiği gibi saç uçlarındaki kırıklara çok bir etkisi olmadı benim saçlarımda en azından belki ama,o mevsimler veyada zaman zaman klasik olarak yaşayabildgimiz dökülmeleri zaman içerisinde azalttığını söyleyebilirim.Benim saçlarıma etkisi bu şekilde oldu en azından..Tek negatif özelliği gramajı ve fiyatı olabilir belki,250 ml olan bu şampuanın satış fiyatı 28-29tl civarındaydı en son aldığımda,ancak indirim dönemlerinde denk gelindiği zaman çok daha makul fiyatlara alınabilecegni düşünüyorum.Begendigim şampuanlardan birisi oldu kendisi diyebilirim..:)

Sevgiler..:)


                                                                                    Paylaşan:Zencefilkız






1 yorum:

  1. Ben de sedim bunu tahminimden daha iyi çıktı. Kremini de gayet iyi..

    YanıtlaSil