7 Ocak 2014 Salı

Kanebo Sensai Saç Maskesi

Merhabalar..2014'ün ilk yazısıyla karşınızdayım..Hepinizin yeni yılını kutlar,sağlıklı,mutlu ve cok güzel bir yıl geçirmenizi dilerim öncelikle..Yeni yıl,kış,koşuşturmaca derken bakımlara ekstra önem verir olduk şu günlerde..Özellikle soğuk hava,rüzgar,yağmur gibi etkenlerden sonra yıpranan cildimiz kadar saçımızda ekstra bakımlara ihtiyaç duyuyor çoğu zaman..Ve bu durum bakım ürünlere yönelmemize neden oluyor.Özellikle sizde benim gibi saçlar insana ayrı bir hava katar,özen ister diyenlerdenseniz soluğu bakım ürünleri standlarında almış olabilirsiniz.Ben şahsen bir süredir farklı maskeler deneyerek en iyiyi bulma çabasına girdiğimi söyleyebilirim.Sevdigim,begendigim,begenmedigim,almasamda olur dediğim pekçok ürün oldu bu güne kadar..Bugunde birkaç aydır kullandığım ve artık bitmiş bulunan bir maskeyi tanıtmak için bu yazıyı yazmaya başladığımı söyleyebilirim.Bahsettgim maske Kanebo'nun yoğun nem/onarım maskesi..Aslında onarımdan ziyade çeşitli çiçek özleri sayesinde saçı derinden beslemeyi amaçlayan özellikle yoğun kuruluk yaşayan saçlar için geliştirilmiş bir üründe diyebiliriz..





Yapısı:Fazla akışkan olmayan ancak tamamende katı olmayan yoğun kıvamlı bir maske.Kokusu çok çok yoğun değil..Saça sürerken biraz ovalayıp yaymak gerekiyor diyebilirim.

 

**Yıpranmış derinden onarım maskesi olduğu soylenmiş olsada bana gore ozellikle kuru saçları yoğun besleme özelliğine sahip diye düşünüyorum..

 

Kullanımı:Benim kullandığım şekil şu şekilde;Banyo sonrası ıslak saçlara diplere getirmeden uçlara yoğunlaşaral uyguluyorum.Ardından bir streç boneyle kapatıp 5-6 dakika kadar sıcak fön tutuyorum.Devamında duruluyorum.Bu kadar..Tek dikkat etmeniz gereken nokta;saç diplerine getirmemek..

 

İzlenimlerim..:İlk kullanımdan sonra bile saçlarımdaki parlaklığını fark ettiğimi itiraf etmeliyim..Ayrıca saçlara güzel bir yumuşaklık ve akışkanlık kazandırıyor bana gore..

Bunlar dışında ekstra bir besleyici özelliğini görmedim yalnız..Yani 2.5 aylık kullanım sonucunda gerçekten saçlarımı onardı yapılandırdı gibi bir durum gözlemlemedim saçlarımda..

Parlaklık ve yumuşaklık özelliklerini gerçekleştiren pekçok maske zaten piyasada mevcut..

 

Fiyat:230 tl..Özellikle fiyat ve performans açısından değerlendirecek olursam sınıfta kaldığını söyleyebilirim benim için..Tekrardan alacağımı düşünmüyorum sanıyorumki..Tek artısı gerçekten güzel bir parlaklık ve yumuşaklık kazandırması oldu o kadar..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                      Paylaşan:Zencefilkız

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder