12 Aralık 2013 Perşembe

Kerastase Masquintense Maske

Merhabalar..Bu haftanın ikinci saç bakımı ve özelliklede saç maskesi yazısıyla daha karşınızdayım.. Kerastase ile ilgili ve özellikle maskeleriyle ilgili pekçok yazı yazmıştım daha önceleri..Özellikle turuncu seri olarakda bilinen,kuru saçlar için üretilmiş nutritive serisinin bir üst boyutu olarak nitelendirilebilecek bir maskesi olan Masquintense maskesi hakkında çok önceden bir yazı yazmıştım.Ancak o sıralarda artık o maske üretilmiyordu ve bu yüzden ne kadar mutsuz ve üzgün olduğumdan bahsetmiştim sizlere..İlginçtir,bundan bikaç ay önce nette birkaç sitede Masquintense'nin yeniden satışa sunulduğu haberini duyduğum zaman inanılmaz mutlu oldum ve devamında soluğu,Kerastase satan danışman kuaförlerde aldım..Ve amacıma ulaştım:) Bundan yaklaşık bir ay kadar önce maskeyi aldım sonunda..:)




Masquintense özellikle uzun yıllardır Kerastase standlarını süsleyen ve kuru saçlar için bir tür kült ürünü olmuş bir maske diyebiliriz..Yenilenerek satışa sunulmuş olan şimdiki halinde ise bir takım değişiklilklere gidilmiş..İris çiçeğide denilen bir çiçeğin özüde ilave edilerek içerik oldukça zenginleştirilmiş..Dirençli ve güçlü Iris çiçeği,kökünde bulunan antioksidan özler ile yoğun nem sağlıyor saça uygulama sırasında..

Nutritive'nin geliştirilen yeni serisi olan Irısome serindeki Masquintense maskesi özellikle kuruyan ve çok aşırı kuruyan saçlardaki kurumayı hedef alıyor ve kullanım sonrasında bile kurumayı kökünde halletmeyi amaçlayarak,maskeyi kullanmayı bıraktığınız dönemlerde bile saçlarda oluşan nemsizliğin tamamen yok olmasına yardımcı oluyor.Yani maskenin etkisi geçici değil oldukça kalıcı vaad edilene göre..

 

Bende bunları fırsat bilerek bu maskeyi haftada bir,bazende iki defa kullanarak bir süredir kullanmaay başladım.Birkaç haftalık bir sürede sağlıklı yorum yapılamaz görüşümüde göz önünde bulundurarak,bir aydan fazla süre geçmesini bekledim ve şimdi artık yorumlamaya hazırım..:)

 

Ama öncelikle kullandığım şeklinden bahsedeyim..;

 

Kullanımı:Banyodan sonra ıslak ancak nemi hafifçe alınmış saçlarımın tüm boy ve uçlarına hafifçe masaj yaparak (ve saçın maskeyi emmesini sağlamak için kısmen saça yedirerek) saçımın tümüne uyguluyorum.(Diplere getirmeden) Ardından bir kelebek benzeri tokayla saçımı topuz şeklinde toplayıp bir streç bone/film ile sarıp yarım saat kadar bekletiyorum.Bu bekletme işlemi sırasından 4-5 dakika kadar fön makinesi tutuyorum.Saça verilen bu ısı,maskenin saça daha iyi nüfuz etmesini sağlıyor..Ardından durulama işlemine geçiyorum..Bu kadar..




İzlenimlerim..: Özellikle maskeyi uyguladığım gün,saçlarım kuruduktan sonra uçlarının dahil oldukça yumuşak bir hal aldığını söyleyebilirim.Parlaklık verme konusunda ise çok çok başarılı görünmedi gözüme..Herhangi bir saç maskesi kadar diyebilirim.. Ancak uzun süreli kullanımda gerçektende saçlarımdaki o inatçı kuruluğun gittiğini ve daha yumuşak ve esnek olduğunu gözlemledim..Saçlarımda bir ağırlık,yağlanma vs yapmadı..

 

Eski Masquintense ve şimdiki Irısome Masquintense Maskesi arasında bir fark varmı..??: Kısmen var diyebiliriz.Bana göre eski maske saça daha fazla parlaklık ve canlılık veriyordu.Ancak o maskenin yumuşatma özelligide şimdikine göre daha azdı..Yani hem artıları hem eksileri mevcut diyebilirim.. Bir maskeden ne beklediginide bağlı bir şey bu durum kısaca..Şayet,gerçekten saçlarınızdaki geçmeyen kuruluktan şikayetçiyseniz bu maskenin bu konuda gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim..

 

 

Not:Bu maskenin kalın telli ve ince telli olmak üzere iki çeşit saç için olanı mevcut..Benim kullandığım kalın telli saçlar için olan maskeye ait yorumlarımdır..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                    Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder