28 Aralık 2013 Cumartesi

Aralık 2013-Biten Ürünler




Merhabalar..Bir suredir biten ürünlerin bulunduğu kutunun oldukça dolduğunu fark ettiğim andan itibaren bu yazıyı yazma kararı almıştım.Bugun bu yazıyı kaleme alabildim sonunda...:) Biten eski,yeni ürünler..İlk defa kullandıklarım,memnun kaldıklarım,begenmediklerim..Hepsini bu yazıda yazmaya çalıştım diyebilirim sizlere..Bakalım bu ay neler bitirmişim,nelerden memnun kalmışım,hangi ürünleri bir daha almama kararı almışım..??

 

Saç Bakım ürünleri..:




Şu birkaç aydır ozellikle havaların sogumasıylada beraber saçlarımın ekstra ozen ve bakıma ihtiyacı olduğunu hissetigimden dolayı pekçok ürün bitirmişim fark ettiğim üzere..

 

*Kerastase Aqua Oleum Serum..: Kullanırken adeta aşık olduğum ve bitmesini hiç istemediğim ürünlerden birisidir kendileri..Blogdada bu konuyla ilgili ayrıntılı yazı zaten mevcut..Dilerseniz

şuradan tıkkk  bakabilirsiniz..Haftalık,aylık..Şok kürler olarak uygulayabildiğiniz bir serum..Özellikle çok kuru saçlara tavsiye edebilirim..:)

 

*Elseve Saç bakım yağı..:Yapısının son derece ince ve kokusunun oldukça güzel olması sebebiyle ara ara kullandığım bir çeşit saç bakım yağı..Kuru,ıslak saça uygulanabiliyor.Tercih sizin..Şahsen ben banyodan sonra kurumaya yakın ancak yinede nemli olan saçlarıma uygulamayı tercih ediyorum.Elimdeki tester boyuydu,orjinal boyunuda satın aldım.Severek kullanıyorum..

 

*John Frieda  Gece Onarım serumu:Harika diyebileceğim ürünlerden birisi daha..Özellikle kısa sürede etkili sonuç almak istiyorsanız bu seruma bir bakabilrsiniz derim.Saç uçlarındaki kırıkları onarmasa bile buyuk olcude görünmesini engelliyor ve birkaç kullanımdan sonra ozellikle saçlarda çok güzel bir parlaklık ve yumuşaklık veriyor.Akşam yatmadan once saçların tamamına (diplerine getirmeden,saç uçlarına yoğunlaşarak) masaj yaparak uyguluyorsunuz ve ertesi sabah yıkıyorsunuz.Tek eksi yonu,inanılmaz çabuk bitmesi diyebilirim.3 haftada şişenin dibi gorundu resmen..Haftada 2 defa kullanmama rağmen..Oldukça bereketsiz bir ürün..

Ayrıntılı bir yazı yazmayı planladığım ürünlerden birisi oldu diyebilirim..:)


*Elidor Argan Yağlı Saç bakım maskesi:Argan ve Babassu yağı barındıran bu maske saçlarımı son derece yumuşak gösteriyor ve parlaklıkda veriyor.Memnun kaldım diyebilirim..(Ayrıntılı yazısı için..:tıkkk bakabilirsiniz..)

 

*Giovanni Şampuan..:Bu şampuan memnuniyetim orta düzeyin biraz ustune diyebilirim.Yani harikalar yaratmadı belki ama asla kötü değil.İçeriğide oldukça temiz olduğunu düşünürsek eger tekrardan alınabilecek ürünlerden..Ayrıntılı yazısı için şuradan tıkkk  bakabilrsiniz.

 

Cilt Bakımı,Makyaj ürünleri bitenler..:




*La Roche Posay Guneş Koruyucu: Sevdigim bir urundur kendisi..Tek negatif yonu yuzunuzde sürdükten sonra ne kadar dagıtırsanız dağıtın bir miktar beyazımsı tabaka uzunca bir sure ciltte kalması..Yinede yenisini aldığım ürünlerden..

 

*Estee Lauder Advanced Night Repair Serum..:Bu serum hakkında şimdiye kadar o kadar cok konustumki artık birşeyler yazmama gerek varmı bilemiyoru.Yine yeniden..Yenisi açıldı tekrardan..:) Serum hakkındaki ayrıntılı dusuncelerim şuradaki yazılarımdan bakabilrsiniz..; tıkkk ,

 

 

*Cettua Burun Bandı:Siyah nokta bantlarını bir suredir duzenli olarak kullanmaya gayret ediyorum.Haftada 1 defa banyo sonrası uyguluyorum.Oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim.Gratislerde ozellikle indirim zamanları alması dahada keyfili oluyor:)

 

*Mac Prep+Prime Kirpik/Maskara Bazı:Yenisini hemen aldığım ürünlerden.Maskaranın kalıcıgını gerçektenden artıyor ve kirpikleri biraz daha dolgun görünmesine yardım ediyor.

 

*Ysl Touch Eclat:Cilde kapatıcılıktan ziyade aydınlk veren urulerden..Ayrıntılı yazısı için şuraya bakabilrsiniz..;tıkkk ve tıkkk

Kapatıcılık bekleyenler için belki sınıfta kalabilir,ancak aydınlık vermede (Özellikle göz pınarı,kaş altı,elmacık kemikleri..) gerçekten çok başarılı bulduğum urunlerden..

 

*Ysl Top Secret Makyaj Bazı:Cildi makyaj öncesi hazırlamada,dinlenmiş,aydınlık /glowy gorunum vermede cok başarılı buluyorum.Sadece tek eksisi kullanım şekli olabilir,fırçalı olduğundan dolayı cok hijyenik olduğunu söyleyemeyeceğim..Ayrıntılı yazısı için şuradan tıkkk

 

*Dior Diorshow Maskara:Şuandaki bitirdiğim orijinal boyu olmasada,daha önceden kullandığım orijinal boyundada gerçekten memnun kaldığım bir ürün..Kirpiklere gerçekten iyi hacim veriyor ve dolgunluk kattığı düşüncesindeyim.Tekrardan alınacak ürünlerden kendisi..:)

 

*Peter Thomas Roth Vizz 1000 Serum:Bu serum için ne söyleyebilirimki..Muhteşem..Olmazsa olmazlarımdan..:) Cilde surdugum anda verdiği nemi ve tazeliği hissedebiliyorum diyebilirim.Kısa surede kurtarıcı olacak serumlarımdan..Yenisi açıldı hemen..:) Ayrıntılı yazısını yazacağım ilerleyen günlerde..

 

*L'occantine %100 Saf Shea Yağı..:Aslında bu urunu hem yuz hem vücut hemde saçta kullabiliyor bildiğim kadarıyla,ancak ben saçımda kullanmayı tercih ettim..Haftalık yaptığım doğal yağ karışımımın içerisine karıştırıp kullandım.(Microdalgada 1 dakika ısıtıp erimesini sağlayarak devamında uyguluyorum) 1.5 ay içerisinde bitti.Yenisini almayı düşünüyorum..

 

*Dr.Murad Clarfying Toner:Yağlı/Karma ciltler için tonik..Bu tonik çok uzun yıllardır kullandığım bir ürün.Yenisi açıldı tekrardan..Ayrıntılı yazısı için..; tıkkk

 

Benim son bitirdiklerim bu şekildeydi.. 2013 biterken devamında bende yeni ürünler,yeni keşifler yapmayı planlıyorum onumuzdeki günlerde..

 

Şimdiden herkesin yeni yılını kutluyor,sağlıklı,mutlu,umut dolu bir yıl diliyorum..:)

 

Sevgiler..:)

 

 

                                                                                Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum: