4 Eylül 2013 Çarşamba

Gliss Kur Yağ İksiri


Merhabalar..Eylül ayının ilk yazısıyla karşınızdayım.Bugun sizlere yine bir saçım bakım ürününden bahsetmek istedim.Ülkemizde yeni yeni satışa sunulan bir seri olan Gliss'in bu saçlar için özel yağ bakım serisinden..




Bu ürünü 3 farklı şekilde kullanabiliyorsunuz..

-Yıkama öncesi özel bakım olarak..:Şöyle ki;banyo öncesinde saçlarınıza dipten uca sürüp birkaç saat bekletiyorum ben mesela.Devamında yıkıyorum.Derin bakım için kullanılabilir.

 

-Yıkama sonrası ıslak yada nemli saçlara: Banyo sonrasında saçlarım neredeyse tamamen ıslakken uygluyorum ben mesela,diplere pek fazla getirmeden.Devamında saçlarımı kurumaya bırakıyorum.En çok bu yöntemi uygluyorum aslında şu sıralar..Faydasını gördüğümü söyleyebilirim.Özellikle saçlarıma ekstra birparlaklık verdi ve yumuşacık oldu.Gerçekten beğendim..:)

 

-3.ve son uygulama şekli olarak ise kuru saçlara istedgini zaman : 1-2 damla uygulayıp elektriklenen bölgelere yatıştırabilirsiniz.Ben bu uygulamayı daha çok saçlarımı topuz yaptığım zaman elektriklenen ve çok canımı sıkabilen üst kısmındaki saçlarım için (bebek saçlarda diyebiliriz bunlara..) elektriklenmesini önleme amaçlı kullanıyorum.




Uygulaması son derece pratik geldi bana şahsen..Ayrıcada kokusunu çok beğendim..Saçlarımı ağırlaştırmadan nemlendirdiğini söyleyebilirim..

Fiyatı 20 tl idi. Gratiste şu sıralar indirimdeydi en son geçen hafta aldığımda 16 tlye aldım.

 

Sevgiler..:)

                                                                               Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum:

  1. Suan ilk kez senden ogrenmis oldum bu urunun geldigini :) loreal mucizevi yagla karsilastirirsan hangisi dersin canim?

    YanıtlaSil
  2. Gliss'in saç yağlarına gerçekten çok güveniyrum çok güzel besliyorlar saçları

    YanıtlaSil