7 Ağustos 2013 Çarşamba

Elidor Onarıcı (Keratin..) Maske





Merhaba..Elidor'un son birkaç yıldır kendini biraz daha geliştirip yeni yarattığı serilerini hemen hemen herkes görmüştür sanıyorum.Bir şekilde televizyonlarda..Dergilerde..vs..

Düzleştirici,onarıcı,nem veren,bukle belirginleştirici,boyalı saçlar için gibi pekçok saç durumuna ve ihtiyaca yönelik seriler içerisinde benim özellikle en çok dikkatimi çeken yapılandırıcı ve onarıcı olan turuncu seri..Nutri Keratin teknolojisiyle geliştirilmiş serinin yoğun bakım maskesi hakkındaki izlenimlerimi bugun sizlerle paylaşmak istedim.Lafı dahada fazla uzatmadan sadede gel dediğinizi duyar gibi oldum bir an..:)

 

Hangi Tip Saçlar için..??:

 

Kuru,çok kuru saçlar için uygun.Ayrıca yıpranmış saçlar için onarıcı ozellik gösteren bir maske..

 




Nasıl kullanılıyor..??

Yıkanmış ve hafif nemi alınmış (ıslağa yakın) saça boy ve uçlarına uyguluyoruz.(Diplere değdirmeden) .Ardından 20-25 dakika bekletip duruluyoruz.Bu bekleme sırasında maskenin etkinliğini artırmak için sıcak bir havluya/boneye sarıp bekleyebilirsiniz.Ben bu sırada üzerine fön makinesi birkaç dakika turuyorumkisaça maske daha iyi nüfuz etsin..Genel maske uygulaması gibi yani..

 

Izlenimlerim..




                                                             Maskenin Yapısı..


Oncelikle maskenin yapısı orta kıvamda ve kolay suruluyor saça.Ne çok katı neden çok akışkan..Klasik maskelerin bir kokusu olur ya böyle aynı ondan güzel bir kokusu var.Ancak banyodan sonra bu koku saçta pek kalmadıgınıda söyleyebilirim.Uyguladıktan sonra saçlarım daha yumuşak oldu ve parlaklık verdiğini belirtebilirim.Mucize bir urun değil belki ancak piyasadaki birçok markaya gore gayet iyi diye düşünüyorum.Saç uçlarındaki kuruluğu azaltıyor diyebilirim..

Onarım konusunda ise bu maske sınıfta kaldı benim için biraz..Neden derseniz biliyorsunuzki saç uçlarındaki kırıkların,yıpranmayı tamamen onaran bir ürün ne yazıkki yok..Kesin çözüm saçları kestirmek oluyor aslında..Belki görünümünü maskeleyebilir bu tarz ürünler diye düşünüyorum..Biliyorum belki biraz fazla negatif bir yorum sergiledim ama gerçekçi olmakta yinede fayda var diyenlerdenim..Ama bazı maskeler kırıkları tamamen onarmasada kısmen azaltan ve saçı daha sağlamlaştıran ve yeni kırıkların oluşmasını saçı sağlamlaştıratak önleyen ürünler bazı markalarda mevcut..Genel anlamda bu maskeyi saçları yumuşatmak ve parlaklık verme açısından beğendim sadece..

 

Fiyatı:12.90 tl gibi bir fiyatı vardı aldığım zaman..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                       Paylaşan:Zencefilkız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder