8 Haziran 2013 Cumartesi

Haziran 2013-Biten Urunler..



Merhaba.Bir biten ürünler yazısıyla daha karşınızdayım.Bugun sizlerle bir suredir kullanıp bitirdiğim memnun kaldığım,kalmadıgım,bitemeyen.çöpü boylayan ürünlerden konuşmak üzere bu yazıyı paylaşmak istedim.Bakalım hangi ürünleri severek kullanmışım,hangileri bittiği için üzülmüşüm,hangileri çöpü boylamış görelim..



                                                             Genel Görünüm..


Cilt bakım ürünleri bitenler..:



Murad Clarfying Cleanser:Karma/Yağlı ciltler için temizleme jeli..Uzun zamandır severek kullandığım bir ürün.Bittiği zaman hatta bitmeden yenisini aldığım evde her daim bulundurduğum bir urun kendisi..Yağlanmayı kontrol altına alıyor ve siyah noktaları azda olsa azaltıyor diye düşünüyorum..Bununla ilgili bloğumda burada birkaç yerde bahsetmiştim..Tekrardan yinelememe gerek yok sanıyorum..

 

Estee Lauder Sparkling Clean Maske:Kil maskesi..Haftalık cilt rutinimde olmazsa olmazlarımdan..Yaklaşık 4 ay gibi bir surede bitirdim diyebilirim.Artık bu maskenin üretilmeyecek olmasına üzülerek yeni serisinden alacağım ilerleyen zamanlarında maalesef..:(

 

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum:Bu serum için fazla söze gerek yok heralde..Tum blog boyunca bangır bangır bağırdığım adeta aşık olduğum tek ürün diyebilirim.Hemen yenisi açıldı tabikide:))

 

Watsons Pamuk:Bu makyaj pamuklarını seviyorum.Cildimi tahriş etmiyor.Yenisini açtım..

 

La Roche Posay Guneş Koruyucu Spf50+:Her ne kadar sürdüğüm anda ilk etapta benim hortlağa çevirsede,devamında sevdiğim bir ürün kendisi.Yağlı bir his bırakmıyor sürdükten bir sure sonra.Tekrardan bununda yenisi alındı..

 

Fark ettimde..Bu ay ozellikle cilt bakımnda hep favori ürünlerimi bitirmişim.Üzüldümmü üzüldüm bittikleri için..Hemen yenileri açıldı..

Şimdide gelelim saç bakım ürünlerine..

 

Saç Bakım Ürünleri Bitenler..:




Elidor Onarıcı Saç Bakım Maskesi:Turuncu kaplı olan maske..Super süper bir ürün değil belki ama yinede seviyorum..Saçtaki elektriklenmeye bir katkısı yok ancak nemlendirdiğini söyleyebilirim.. İllakide almak şart olmasa gerek..

 

Alterna Caviar Pürüzsüzleştirici Losyon:Bu serumu aslında geçen sene almıştım.Ancak evdeki diğer ürünlerden bir türlü kullanmak kısmet olmamıştı.Kısmet bu aya kalmış demekki..Hazır elimin altındayken ve durulanmayan bakım kremi arayışındayken açım kullanayım bir dedim.Ve sonuçç..Beğendim kesinlikle!!Saçlarımı çok daha parlak gösterdi ve yağlanma yapmadı son derecde hafif bir yapısı var..Tek sorun acayip bereketsiz bir ürün olması.Daha 3. kullanışta bitti..Abartmıyorum aynende öyle oldu..Tamam belki benim elimin ayarı yok bol bol kullanırım ürünleri ama bu kadarıda pess dediğim bir ürün oldu diyebilirim..Eğer sizde olsun bana bir seferde iki seferde olsa yarasın alırım ben diyenlerdenseniz bakın derim..Çok ucuz bir urun değil cunku..

 

Leonor Greyl Şampuan:İçerisinde bamboo lifleri barındıran ve uzun kuru saçlar için üretilmiş bir şampuan.Kokusu cok güzel..Saçlarımı yumuşattı ancak süper aman aman da bir ürün olmadığını söyleyebilirim,en azından bana göre öyle..Her ne kadar bu şampuanla ilgili nette çok çok güzel yorumlar okuduysamda ben aynı etkiyi göremediğimi söyleyebilirim..Bu şampuanla ilgili detaylı bir yazıyı onumuzdeki günlerde hazırlamayı düşünüyorum detaylı düşüncelerimle ilgili olarak..

 

Fekkai Shea Butter Mask:Çooook uzun zamandır kullandığım bir maskeydi ve bitti..Bittiğine üzüldüğüm bir ürün mü oldu,kısmen öyle diyebiliriz..İlginçtir gayet katı ve surumu zor bir yapısı var.Saçlarımı güzel nemlendirdi..Yeniden almayı düşünebilirdim ama artık ülkemize bu marka gelmeyecekmiş duyumlarıma gore..Douglastaki görevlide bu düşüncemi doğruladı ne yazıkki...

 

Gliss Ultimate Spray:Siyah serisinin bu serumu hakkında daha önceden detaylı bir yazı yazmıştım. tıkkk Tekrardan burada yinelemiyorum..Yenisi açıldı hemen diyorum sadece..:))

 

Avakado Yağı:Saçlarımda kullandığım bir yağ..Özellikle durulanmayan bakım olarak saç uçlarıma uyguluyorum ara ara..Her hafta olmasada..Guzel bir yağ..

 

Bir suredir bitirdiğim ürünler işte bu şekildeydi..

Sevgiler..:))

 

                                                                               Paylaşan:Zencefilkız

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder