6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kerastase Fibre Architechte Serum

Merhaba..Yeniden izlenimlerimi yazdığım bir yazıyla karşınızdayım.Bu sıralar saç bakımına ağırlık vermeye çalışıyorum,malum yaz geldi artık saçlara bakım zamanı!:) Bugun sizlerle daha oncedende birkaç yazımda bahsetmiş olduğum bir bakım serumundan söz etmek istiyorum.Kerastase Fibre Architechte çift fazlı serum..

Kerastase'in yeşil serisini pekçogunuz biliyorsunuzdur.Onarım yapmak için tasarlanmış çoğunlukla boyalı ve işlem görmüş saçların tercih ettiği bir seridir kendisi.Yeşil seriden özellikle çimento serisi vardırki,boyadan yıpranmış ve adeta lastik gibi uzayan saçların kurtarıcısı bir seridir kendisi..Bu serumdan benzer özellikler taşıyan fakat bir yandanda bazı farklılkları bulunan bir ürün.




Özellikle fön,maşa gibi yoğun ısıya maruz kalan saçlar devamında bir takım sorunlarıda beraberinde getirebiliyor çoğunlukla.Saç uçlarında incelmeler,kırılmalar,matlık gibi..Özelliklede uzun saçların en büyük problemlerinden birisi saçlardaki oluşan kırıklar.Saçlarımız kestirip kurtulalım bunlardan desek bu seferde saçlarımız uzamıyor diye hayıflanacağız,kestirmeden uzatmaya çalışsak aradaki mat/sağlıksız uçları çatallaşmış görüntüde hoş bir durum değil..İşte bu serumun özelliği tamda burada başlıyor.Uzun saçların uçlarındaki kırılmaları onarmaya yardımcı olan (tamamen onardığını düşünmüyorum,düşünememde,sonucta hiçbir kırıktan,saçı kestirmeden kurtulmak mümkün değil ne yazıkki..) saçların boy ve özelliklede uçlarını biraz daha sağlamlaştıran bir serum.Çift fazlı bir ürün kendisi..İçeriğinde dıştanda bakarken az çok anlaşılan bi beyaz birde yeşil pompa barındırıyor.

 

Kullanılışı:Serumun eşit oranda elde etmek için,pompanın tam ortasına bastırmak gerekiyor.Böylece içeriğindeki saydam ve yeşilimsi sıvı karışarak biraz daha homojen bir durum ortaya çıkmış oluyor. Banyodan sonra ıslak değilde,saçların kurumaya yakın olduğu zamanda (aslında kullanılışında ıslak diyede vurgulanabiliyor fakat ben kendi kullanımımda şahsen ortalama %70 oranında saçın kuruduğu zaman uyguladığımda daha çok verim aldığımı söyleyebilirim.) boy ve uçlarına (diplere getirmeden) uygulayıp ardından geniş dişli bir tarakla (tercihen kare-pedal brush da denilebilen tarzda bir tarak daha uygun olur) tarıyarak ürünün eşit miktarda saça yayılmasını sağlıyorum.Ardından saçı kurumaya bırakıyorum.Durulanmıyor.

 

Kullanım sıklığı:Haftada 2-3 defa kullanıyorum ben.İhtiyaca gore bu 1-2 gibide olabilir..

 

Diğer Notlar:Ürünün hoş bir kokusu var.Uzun saatler bu koku saçta kalıyor. Saça parlaklık verdiğinide gözlemledim bu urunun şahsen..

 

Fiyatı:115 tl civarındaydı en son..

 

Sevgiler..:)


                                                                                  Paylaşan:Zencefilkız

1 yorum:

  1. Ben kullandim ve memnun kalmadim .bi ise yaramiyor.kerastase eskiden urunleri cok.iyiydi suan bozmus. Bunu bir ara kuaforumde soylemisti.

    YanıtlaSil