26 Mayıs 2013 Pazar

Elidor Nemlendirici Bakım Spreyi



Elidor'un Co-Creations serilerini neredeyse hepimizi biliyoruz.Marketlerde özelliklede sıkça rastladgımız ürünlerden..Bugun elimde sizlere bu sarı serinin nemlenrici ve besleyici ürünü olan spreyinden bahsetmek istiyorum.Bu serinin diğer ürünlerini şampuan,krem,maske..uzun zamandı goruyordumda,spreyini bir suredir yeni yeni görmeye başlamıştım.Market ürünlerine karı aşırı bir sempatim olmasada Elidor markasını genel olarak beğendiğimden (her ne kadar yeni çıkan serileri için pek aynı düşüncede olmasamda) bu spreyi denemeye karar verdim.

 

İçeriği:Argan ve Babasu yağı içeriyor.Kokusununda gayet hoş olduğunu söyleyebilirim..

 

Yapısı:Saça sıktığınız anda güzel bir koku veriyor(ancak çok kalıcı değil) Ve saatler geçsede saçımda herhangi bir ağırlık,yağlanma yapmadı.



                                                              Sprey şeklinde.. 


Nasıl Kullanılıyor..??:Islak yada kuru saça uygulayabiliyorsunuz.Ben genellile banyo sonrası ıslak yada kurumaya yakın kullanmayı tercih ediyorum.Saç boylarına ve uçlara(uçlarına yoğunlaşarak,diplerine getirmeden) sıkıp devamında geniş dişli bir tarakla (benm tercihim body shop paddle brush) Ardında kurumaya bırakıyorum.

 

İzlenimlerim..:Saçlarıma genel anlamda bir onarım sağladımı açıkçası pek bir fark göremedim.Ancak kuru saçlarımı baya yumuşattığını söyleyebilirim.Tekrar alırmıyım derseniz,almam sanıyorum. Fiyatı 8 tlydi hatırladığım kadarıyla..

 

Sevgiler..:)

 

                                                                                 Paylaşan:Zencefilkız

7 yorum:

  1. merhaba cnm, saç bakımına özeniyorum, benimde saçlarımın boyu ve rengi seninkiyle aynı sanırım. birçok ürünü aynı anda kullanıp etkilerini nasıl ayırt edebiliyorsun?birde mesela her gün farklı bi kremi yada serumu mu kullanıyorsun, elinde birkaç markanın var sanırım.ben saç ve cilt bakımında çok çesitli ürün alıp kullanamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  2. merhaba itsbeacım:) Aldıgım urunleri ara ara,donem donem kullanıyorum cnm evet.Ama mesela bir serum kullanıyorsam bir hafta aynı hafta başka bir serum ve maskeyide ekleyebiliyorum çoğunlukla.o şekilde;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, ben blendax yağlı saçlar için bakım spreyi aldım şişesinde sadece nemli saça uygulayın yazıyor. kullanımı hakkında yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,Blendax'ın bakım spreyini kullanmadığım için (benim saçlarım oldukça kurudur bu arada genel yapı itibariyle) iyimidir değilmidir bir yorum yapamayacağım. Ancak bakım spreylerin genel kullanımı şu şekilde oluyor genellikle;banyodan sonra fazla suyu alınmış ıslak saçlarınıza boy ve uçlarına (diplerine değdirmeden) spreyden yeterli miktarda sıkın,ardından geniş dişli bir tarak yardımıyla saçınızı hafifçe tarayın (spreyin saça eşit olarak dağılmasına adına) ardından saçlarınızı kurumaya bırakın.

      Sil
  4. Saçın yumusakligi ne kadar süre kaliyor

    YanıtlaSil