8 Kasım 2011 Salı

John Frieda 3-day Straight Sprey


Bugun sizlere John Frieda'nın İngiltere'de de ödül almış olan fakat ülkemize gireli henüz daha birkaç ay olan bir ürününden(spreyinden)bahsetmek istiyorum.3-day straight..Adındanda anlaşılacağı üzere saçlarınızda gerçekleştirmiş oldugunuz fönü/düzleştirmeyi 3 güne kadar koruyor.Elektriklenmeyi ve kabarmayıda önlediğini vaad ediyor.Aldım,denedim,kullandım..Gelelim izlenimlerime..


Öncelikle:
İçeriği:Keratin proteinleri içererek,bu proteinler ısıyı gördükleri anda etkinleşiyor ve saçları ısıdan,ısının yan etkilerinden koruyor.Bu proteinler ayrıca saçların elektriklenerek kabarmasını önlüyor.

Kullanımı:Saçları düzleştirmeden önce nemli veya ıslak saça 10-15 defa püskürtüyorsunuz.(Saçlarınızın uzunluğuna göre miktarı biraz daha da artırabilirsiniz.Ardından düzleştirme işlemine geçebilirsiniz. Bu kadar..
                                                 
                                              Klipsini kaldırarak buradan püskürtülüyor..

Ben ne yaptım..??Sonuç ne oldu..??:,Kullanım talimatlarını bizzat uyguladım.Malum,benim saçlarım belime çok çok yakın bir uzunlukta oldugu için 15-16 defa saçlarıma püskürttüm ıslakken.Ardından spreyin eşit olarak yayılması için geniş dişli bir tarakla az bir sure taradım.Sonrasındada düzleştirdim. Sonuç gerçektende mükemmel:)) Şöyleki;normalde kendi başıma bütün saçımı düzleştirmem bir 70 dakikayı buldugu halde,bu spreyle bu sure 45-50 dakika arasına indi.Ayrıcada saçlarıma çok daha fazla parlalık verdiğini söyleyebilirim.Isıdan koruduğu konusunda çok fazla bir fark göremedim açıkçası.Çünkü saçlarımı sonradan tekrar yıkadığımda saçlarımda yine birkaç kırık daha oluşmuştu.(malum,düzleştiriciyi saça ne uygularsan uygula;verdiği zararı tamamen önleyemiyorsunuz aslında..)
Saçlarım bu spreyi kullanarak düzleştirdğim gün bütün gün oldugu gibi kaldı,aslada bozulmadı.Ertesi günde aynı şekilde devam etti bu durum.Sadece 3.gün 2 dakika üzerinden düzleştirici geçtim biraz o kadar.Ayrıcada sprey saçlarımı kesinlikle ağırlaştırmadı.Normalde bu tarzda ürünler saçı sertleştirebilir,dakat bu spreyde boyle bir sorun olmadı.

Fiyatı:Boyner'den 38 tlye almıştım.

Not:Spreyin içeriğinde  Paraben(malesefki) ve parfum bulunuyor..

Sevgiler..
   
                                                         Paylaşan:Zencefilkız

11 yorum:

  1. John Friedanin tüm ürünleri cok kaliteli, ben sahsen testerlerini bundan birkac ay önce denemistim cok iyilerdi, ama cok pahali olduklari icin almiyorum.

    YanıtlaSil
  2. seviyorum bu markayı,hemen deniycem,benimde saçlarım çok uzun ve zor oluyor. dalgasıda var zaten,en öenmlisi sertleştirmemesi bazı ürünler çalı gibi yapıyor:) bilgi için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  3. Ürünü 2 hafta önce kullandım ama açıkca söylemek gerekirse bir fayda göremedim.Ama aynı serinin şampuanı ve saç kremi gerçekten vaadettiklerini yapıyor ve saçları neredeyse fönlü gibi yapıyor

    YanıtlaSil
  4. Çirkin hatun,John Frieda benim sevdiğim markalardan bir tanesi.İllaki her ürününe çok iyi diyemem,vasat ürünleride yok değil..Fakat gerçekten başarılı olan ürünleride var:)

    YanıtlaSil
  5. John Frieda'nın yine bu frizz ease serisindeki Smooth Start Conditioner'ı kullanmıştım ve gerçekten 1 sn tutsam bile saçımı ennnn yumuşak ve düz yapan saç kremi...onuda kullanmanı tavsiye ederim..
    buarada nars body glow incelemeni bekliyorum 4 gözle:)

    YanıtlaSil
  6. acaba bu ürünü kullanınca o düzleştiricinin verdiği saç ucu kurulugu azalıyor mu?
    bende bloguma beklerim çok yeni ama
    www.sinemella.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ediyordum, çok iyi oldu yazını okumak :) Alınacak listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok iyi 2 yıldır saç kremi, şampuan, serum vs (kısaca saça ait ne varsa) başka marka tercih etmiyorum :) Bu arada Watsons ve Gratis Boyner' e göre daha ucuz bilginiz olsun ;)

    YanıtlaSil
  9. Canim sahaneymis yani öyle üc gün duruyorsa! : )

    YanıtlaSil
  10. Bu john frieda nın ürünlerinden herkes çok memnun, birtek ben değilim sanırım.bu spreyi de aldım 1 veya 2 kez kullanıo bir kenara attım.bir şans daha vereyim bari.

    YanıtlaSil