22 Ekim 2011 Cumartesi

Neleri Sevdim, Neleri Kullandım?

Tekrardan Merhaba! Aşağıdaki resim bu ay kullandığım, sevdiğim ürünleri kapsıyor. Rimel, allık, ruj, cilt bakımı olarak detaya inmedim, fondoten dışında hepsi ya yeni alınıp bu ay kullanılmaya başlanmış ya da uzun süredir çekmecede durup kullanılmamış ve daha değeri yeni anlaşılmış ürünlere aittir.

Paylaşan;



1- Avon Be Mine Ruj: Colortrend serisine ait bu ruju biraz Sequin'e benzetiyorum; ama rengi daha mürdüme dönük. Bu tonları kendime yakıştırıyorum, sonbaharda sürmek için en ideal tonlardan biri bence. Biraz yapısı sert, ama rengini veriyor en azından.


2- Emily Siyah Göz Kalemi: Emily dudak kalemlerinin methini duyuyordum. Bikaç gün önce kozmetikçilerde dolaşırken kendisinin göz kalemlerine rastladım denemek istedim, aslında dudak kalemi de vardı ama sadece koyu kahvesi kalmıştı. Çok memnun kaldım! Rahatça göz üstünde kayıyor, inanılmaz yumuşak, simsiyah bir rengi var en önemlisi akma bulaşma göz kapağına iz çıkarma yapmıyor. Başarılı bir seri. Fiyatı 3,95 tl.


3- Forever Bright Aloe Vera Diş Macunu: Şans eseri tanıştığım bu macuna aşık oldum. Bundan önce hiçbir zaman dişlerimi fırçaladığımda bu macunda olduğu gibi bir temizlik hissi yaşamıyordum. Hatta abarttım gittim 3 tane daha aldım. Denk gelirseniz alın derim, tanesi 20 tl.


4- Loreal Triple Active Day Multiprotection Moisturizer: Güzel ve hafif yapılı bir nemlendirici. Losyon kıvamında aslında. Bu ay hep bunu kullandım, yeni nemlendiricimin ne olduğuna karar verene kadar arada kullanmaya devam edeceğim güzel bir ürün. İçinde E vitamini, uv filtreleri ve ceramide varmış, ve kuru ciltler için uygunmuş.


5- The Body Shop 12 Nolu Allık: Bu allığı aslında ben far olarak kullanıyorum desem. Uzun zamandır yana yakıla bu renkte bir far arıyordum, sonunda bunu denemek aklıma geldi. Kahve farlarımla o kadar güzel uyum sağladı ki. Tek başına bazın üstüne göz kapağına uyguladığım bile oluyor. Allık olarak pek renk vermiyordu meğerse far olarak kullanılmayı bekliyormuş. Rengi kayısıya dönük bir şeftali ve içeriğinde çok güzel ışıltıları var.


6- Dior Nude Fondoten: "Son Zamanların Favorileri" adlı yazımda bahsetmiştim, bu ay en çok elimin gittiği ürün. Her gün kullandım. Yüzümdeki duruşuna hastayım. Çok duru gösteriyor cildi. Harika bir ürün tek kelimeyle!


7- Dior Nude 3lü Pudra: Bu pudradan ilk aldığım zamanlarda memnun kalır gibi olmuştum, sonra memnun kalmayıp keşke almasaydım diyerek bir kenara atmıştım. 15 gün önce elim gitti ürüne. Nude fondotenin üzerine süreyim dedim. O zaman nerelerde yanlış yaptığımı ve aslında bu muhteşem ürünü neden daha önce beğenmemiş olduğumu anladım:


Birincisi kendi fırçasına burun kıvırarak büyük pudra fırçası ile uygulamıştım, kendi fırçası o kadar kaliteli ve ürünü o kadar güzel yüzde dağıtıyor ki, başka bir fırçaya elim gitmiyor artık.


İkincisi ince bir tabaka halinde uygulamak gerekiyormuş, ben fırçaya alıp suratıma buluyordum, doğal olarak hem cakey hem de yapay duruyordu. Şimdi ise biraz pintilik yapıp az alıyorum fırçama daha doğal durmasını sağlıyorum.


Kısacası hem aydınlatıcısı( hem mat hem doğal hem de harika aydınlatıyor), hem allığı(kendi yanağınızın rengi, ışıltısı gibi duruyot) ,hem pudrası ve üçünün de yumuşacık yapısı ile son dönemlerin aşkıdır kendisi.



14 yorum:

  1. emily kalemleri ben de seviyorum ama göz üçüne kullananlar hiç ama hiç memnun değilmiş. emily'den daha da mükemmel bir seri var: classics :) golden rose'un yan markası, inanılmaz kalıcı, yeşiline bayılıyorum, tek kötü yanı renk skalası pek geniş değil :(

    YanıtlaSil
  2. bana da emily için golden rose un yan markası demişlerdi, ikisi de mi golden rose un yoksa? evet göz içine çekmeyi ben de denedim, sonuç hüsran oldu hafif de olsa boyamıor bile. classics e de bakayım eğer denk gelirsem tavsiyen için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. TBS ürününü bende ilk basinda far sandim desem : ) ayni far gibi duruyor, iyi ediyorsun onu öyle kullandigina : )

    YanıtlaSil
  4. emily kalemler bana hiç olmadı hepsini arkadaşıma verdim,hem dudak hem göz kalemi ikiside aktı bulaştı :(

    YanıtlaSil
  5. özge göz kapakların veya cildin yağlı olduğundan mı oldu acaba? ya da ankara soğuk diye benimki akmadı hiç bilmiorum:S

    viva insan kullanmadığı ürünleri bir kenara atmak yerine, başka hangi amaçlarla kullanabileceğini düşünmeli. mesela gerçekten allık olarak güzel olmasa da far olarak harika ki baksana sen bile far zannetmişsin.

    YanıtlaSil
  6. Rujun rengine bittim. Bu arada blogunuda çok beğendim takibindeyim artık =)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Beğenmene çok sevindim, hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  8. "Avon Be mine" ruj bana da çok sert gelmişti,dokusunu hiç ama hiç sevmedim,ambalajı,rujun şekli çok tatlı ama :D Kullanım içinse Sequin'i tercih ederim çünkü dediğin gibi çok benziyor :D Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim evet kesinlikle sequin daha tercih edilesi bir ruj:)

    YanıtlaSil
  10. dior 3 lü bende de cakey duruyor cildim kuru olduğunda.bir de az alıp deneyeyim ben de:)

    YanıtlaSil
  11. emily göz içine sürünce biraz kötü oluyor diyebilirim denedim pek memnun kalmamistim ben tabi herkeste farklıdır etkisi:) ama avon'un rujundan bahsedince bende çok beğenip 2 tane almıştım o rujdan ama senin yazını görünce aklıma geldiğini itiraf etmeliyim bari bitanesini bu kış günlerinde kullanayım da bitsin.p :)

    YanıtlaSil
  12. emily 3.95 mi???naptın arkadaşım her yerde o kalemler 1.25 veya 1.5 a satılıyor

    YanıtlaSil
  13. bende 2tlye aldım ama şu kesin denediğim bütün marka göz kalemlerinden kat kat güzel

    YanıtlaSil
  14. aynı göz kalemini 7,5 tl ye aldım shit. gerçi post eskiymiş ama üzüldüm :/

    YanıtlaSil