22 Ekim 2011 Cumartesi

Bitirdiklerim

Merhabalar!
Son dönemlerde bitirdiğim ürünleri paylaşacağım sizlerle. Bir çoğunu bitireli uzun zaman oldu; ama toplu fotoğraf koymak istediğim için açıkçası biraz beklettim. Nedense topluca bitmiş ürünlerin resmini görmek mutlu edio beni:)

Paylaşan;



Neleri Bitirdim?

1- Freshnsoft un 90lı ıslak mendili

2- Watsons disk pamuk: Daha önce kendisinden birkaç paket bitirmişliğim var. Denk geldikçe alıyorum oldukça güzel.

3-Renu lens suları: Tanıdık bir eczanenin verdiği seyahat ve çanta dostu küçük lens suları. Yanımda taşımak için gerçekten pratik.

4-Dove Yoğun Onarıcı Şampuan: Bu serinin kremini, şampuanını ve maskesini set olarak almıştım Watsons'tan. Genel olarak memnun kaldım,özellikle maskesinden. Kokusu da güzel.

5-Noviderm Boreade Renkli Nemlendirici: Senelerdir kullandığım yegane nemlendiricimdi kendisi ta ki kendimi ürün değiştirme hastalığıma kaptırmana kadar. Kaç tüp bitirdiğimi hatırlamıyorum bile. Her gün sürmeme  rağmen 6 ay gidiyor. Başka ürünler alıp da kullandığım için, bir senedir çekmecemde sürünüyordu dibinde az bir şey kalmıştı kokusu değişti diyerekten çöpe uğurluyorum kendilerini. Fakat bugün dayanamadım yenisini aldım, kendisi yarın açılmayı bekliyor.


Üründen biraz bahsetmek gerekirse kendisi matlaştırıcı bir renkli nemlendirici, yani ciltteki yağlanma sorununu engelliyor. Gerçekten de bu ürünü düzenli kullandığım zamanlarda şimdiki gibi t bölgemde, alnımda ve çenemde aşırı bir yağlanma yaşamıyordum. Kendisini de cildimin bu kadar kuru olmadığı zamanlarda cilt doktoru vermişti. Fakat bu ürünün tek kötü tarafı kokusu. Gerçekten çok rahatsız edici bir kokusu var, hele uzun süre çekmecemde beklettim ya iyice katlanılmaz bir hal almıştı. Fakat ona rağmen gene de seviyorum ve kullanmaya devam edeceğim. Daha detaylı bilgiyi resimlerle yeni post hazırlayarak vermeyi düşünüyorum.


6- Artistry Renkli Nemlendirici: Daha önce tanıtımını yapmıştım. Oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu, tekrardan alırım.



7- Bioderma Sensibio Light Cream: Bu kremi çok sevmek istedim, olmadı. Gerçekten çok uğraştım ısınmak için; ama hayır bu ürün benim için sınıfta kaldı. Bir kere adı light, kendisi hiç de light bir ürün değil bence. Yüzüme sanki yağ sürmüşüm gibi aşırı parlıyordu, yağlı bir his bırakıyordu yüzümde. Hatta sevmediğimden o kadar az kullandım ki bir nemlendirici bana ancak bu şekilde o kadar uzun süre dayanabilirdi. La Roche Posay Toleriane Fluide yi tek geçerim.



8-Nivea Dry-Comfort Roll-On: Daha önce bahsetmiştim, kendisi senelerdir kulladığım çantamdan hiç eksik olmayan roll-on um. Kokusunu dokusunu terletmemesini seviyorum:)


9- Rujlar: Rujları aslında bitirmedim. Bugün çekmeceyi döktüm ve bu rujları pek kullandığıma karar verdim. Sonra da bir tanıdığımla rujları takas ettik, iki tane harika renkli avon ruj aldım bnm için karlı oldu; çünkü bunlar kullanılmadan çekmecede çürüyecekti biliyorum:)

4 yorum:

  1. rujlari iyi etmissin, bende dior rujumu hic sevmiyorum, aksamlari dudak cremi gibi sürüp yatiyorum hafif bir pembe oldugu icin, para verdigim icinde kiyamiyorum atmaya : )

    YanıtlaSil
  2. bende rujları nasıl bitirdin dicektim çünkü biliyorum seninde baya çok rujun var:) ruj sayısı az olunca hemen biterde bizde bu pek mümkün değil:)

    YanıtlaSil
  3. viva herhalde bnm de beğenmediğim rujum dior olsaydı ben de senin gibi atmaya kıyamayıp geceleri kullanıp ya da evde sürekli sürüp bitirmeye çalışırdım:)

    özge aynen, bu arada bugün de 3-4 tanesinden daha kurtuldum. sonra gaza geldim far kapatıcı allık btonzlaştırıcı aklıma ne geldiyse kullanmadığım, hepsini verdim. bir sürü döküntüm varmış, kuru kalabalıkmış. hem neleri kullandığım açıkça ortaya çıktı. az ve öz duruyor artık:) şimdi hedefim gereksiz cilt bakım malzemelerimi kullanıp bitirmek:)

    YanıtlaSil
  4. merhabalaar:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böylee:))
    kızım görmesin..
    :))
    8 yaşında ama, makyaj malzemelerine çok meraklı..
    :)
    seve seve izliorum sayfanızı...
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil