12 Eylül 2011 Pazartesi

Nars Brightening Serum


Merhabalar:)Bugun sizlere Nars'ın cilt bakımı serisinin bir üyesi olan serumundan bahsedeceğim. Özellikle blogumuzun sıkı takipçilerinden birkaç izleyicimizin talebi üzerine bu yazıyı öne aldım.Nars Brightening Serum..Nars markasının cilt bakım ürünleri Shisedio ürünlerinin labratuarında yapılıyor.Yani bir nevi üretim kardeşliği..Shiseido'nun cilt bakım ürünlerine her zaman güvenmişimdir,bu bilgiyiöğrendikten kısa bir süre sonrada Nars dahada bir cezbetmeye başladı beni açıkçası cilt bakımında.Makyaj ürünlerine zaten tutkun olan ben,cilt bakım ürünlerinede bir şans vermeye karar verdim.Kendisi adı üzerinde aydınlık veren,cildi daha aydınlık göstermeyi vaat eden bir serum.Özellikle makyaj öncesi cildi hazırlmak adına kullanılıyor.Kokusuda çok güzel.Sürdüğünüz anda cildinize fresh bir his elde ediyorsunuz. Pompasından bir iki kez alarak uyguluyorsunuz.Şu şekilde;



Ben Nasıl kullanıyorum..??
Özellikle Makyaj öncesinde cildimi temizledikten ve rutin tonik işleminden sonra az miktarda pompasından uygulayarak az miktarda cildime sürüyorum.Ardından nemlendirici ve daha sonrada makyaj bazımı/primer uyguluyorum.Daha sonrada makyajıma geçiyorum.Makyajım gerçektende bu üründen sürdüğüm zamanlarda çok daha aydınlık vede hafif bir glowy görünüm elde ediyorum diyebilirim.Ayrıca başka fark ettiğim bişeyi daha sizlerle paylaşayım;bu üründen kullandıgım makyajlarımda daha açık bir ten elde ettim diyebilirim.Yani cildi aydınlatırken,cildimi 1 tona kadar daha açık/beyaz gösteriyor gibi.:))

Beyaz-sıvı-su karşımı bir yapısı var.Son derecede hafif.İçerisinde görünüşte sanki simler var gibi hafiften.Ancak yüze sürüldüğü zaman herhangi sim gibi bir durum oluşturmuyor.Sevdiğim özelliklerden biride bu.!Özellikle cilt bakım ürünlerinde sim tarzındaki abartılardan hoşlanmayan birisi olarak buda benim için başka bir artı özellikti.


Sizde eğerki makyajda aydınlık bir görünüm sevenlerdenseniz,heleki gece makyajlarında makyaj öncesi bir serum arayışındaysanız,bu seruma bir bakabilirsiniz derim.Ben gerçekten begendim:))
Not:Fiyatını merak edenler için bir bilgi; 140 tl..
Sevgiler..

                                                                   Paylaşan:Zencefilkız

1 yorum:

  1. güselmiş bende Clarins İnstant Light kullandım dokusu benzer ve o da pompalı şişede o da cildi 1 ton açıyor kışın ideal de yazın bronz cilde pek olmaz gibi :)

    YanıtlaSil