21 Eylül 2011 Çarşamba

Nars Aqua Gel Hydrator


Nars bakım ürünleriyle baya bir haşır neşir oldum şu sıralar.Özellikle uzak doğu markaları bana bu konuda güven veriyor,nedendir bilemiyorum ama özellikle Nars'ı cilt bakım ürünlerinin Shisedio labaratuarlarıyla aynı yerde üretildiğini duyunca bu durum dahada arttı.Bugunde sizlere Nars cilt bakım ailesinin adeta kült ürünlerinden olan Aqua gel hydrator'ünden bahsetmek istedim.Kendisi nem maskesi.Fakat aynı zamanda nemlendirici olarakda kullanılabiliyor.(Her ne kadar ben daha çok nem maskesi olarak kullanmayı tercih etsemde..)


Yapısı:Beyaz,jelimsi bir kıvamı var.%87'si sudan oluşuyor.Ciltteki ağırlık yapmamasını çok ama çok begendim diyebilirim sizlere.Ciltte hemen emiliyor.Yapış yapış hissi belki birkaç dakika var fakat sonrasında cilt kendiliğinden emmiş oluyor maskeyi.Kokusuda çok güzel,çok fresh..


Üstte ayrıcada bir kapağı daha bulunuyor..

İşlevi:Yapısının büyük bir kısmı sudan oluşmasından dolayı (%87 kadar) ciltte nem depoluyor.Şahsen ben kullandıgım ilk günden itibaren cildimin neme doyduğunu hissettim.Ciltte kaldıgı süre içerisinde özellikle yanak bölgemde var olan kuruluğu tamamıyla giderdi.

Uygulanışı:Temizlenmiş cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz.(Göz çevresi hariç tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.Hatta olgun ciltler için boyun bölgesinede uygulanması tavsiye ediliyor.) Tüm gece cildinizde kalıyor maske.Ertesi sabah cildinizi yıkıyorsunuz.
Uygulamayı yaptıgım ilk seferde,ertesi sabah uyandıgım zaman yıkadıgımda cildimi son derece dinlenmiş buldum şahsen ben.Çok daha canlı görünüyordu cildim.Aslında cilt bakım ürünleri için ilk sefer uygulaması çok fazla sonuç vaat etmez,fakat şahsen ben bu durumu gözlerimle bizzat gördüm diyebilirim.
Cildim bu tarzdaki nem maskelerini çok fazla sevmemesine ragmen,bu maske kesinlikle sivilce,tahriş,alerji yapmadı.Tavsiye ederim;)
Fiyatı:180 tl..

                                                                   Paylaşan:Zencefilkız

1 yorum:

  1. teşekkürler gerçekten çok faydalı oldu .. kiehlsin buna çok benzeyen bir maskesini aldım yeni o bitsin kesin buna da bakacağım..

    YanıtlaSil