19 Temmuz 2011 Salı

Su Sıralar Banyoda Kullandıgım Vücut Ürünlerim



Havaların iyice ısınıp, duş almanın her gün farz olduğu fırın gibi yaz günlerinde insan hafif yapıda, ferahlatıcı duş jellerine ihtiyaç duyuyor. Her ne kadar beyaz sabunla yıkanmadığımda temizlenmediğim hissine kapılan takıntılı bir insan olsam da, sanırım ben de yavaş yavaş duş jellerine alıştım:)

Şu sıralar iki tanesini kullanıorum, birincisi Artistry'nin spa koleksiyonuna ait olan duş jeli bir diğeri de Body Shop'un mangolu duş jeli. Artistry olanın temizlemesini ve kokusunu seviorum; fakat ben daha çok Body Shop olanın üzerinde duracağım! Harika bir ürün bu, bir kere kokusu inanılmaz güzel bununla yıkanırken bütün banyo mango kokuyor, çok güzel köpürüyor o yüzden belki psikolojik de olsa daha iyi temizlendiğinizi düşünüyorsunuz. Hatta yıkanıp üzerinden saatler bile geçse kokusu cildinizde kalıyor, erkek arkadaşım farkettiğinden söylüyorum bunu. Bnm cildimde parfüm bile durmaz oysa ki:) Kısacası öneriyorum:)

Peeling olarak da yine Artistry'nin spa koleksiyonuna ait olan peelingini kullanıorum. İçindeki iri taneler sayesinde cildinizdeki ölü derileri atıyor ve duruladıktan sonra cildinize bebeksi bir yumuşaklık veriyor. Aynı şekilde bunun kokusu da çok hoş, kremsi pudramsı bir kokusu var garip bir tanımlama oldu ama:) Almak isteyenlere tavsiye edilir:)


Sevgilerimle,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder