13 Temmuz 2011 Çarşamba

Sephora Soothing Cleansing Milk

Şimdi bahsedeceğim ürün yine bir makyaj temizleme sütü. Sephora'dan daha önce hiç cilt bakımı ürünü almamaıştım bu ürünü de kasada ödeme yaparken alacağım tuttu, yani aceleye geldi; çünkü hem makyaj temizleme sütü istiodum hem de uygun fiyatlı bir ürün. Kısacası aradığım kriterlere bu ürün uyduğundan deneyeyim dedim. Açıkçası memnun kaldım. Yapı olarak yoğun kıvamlı kremsi bir ürün. Dior kadar hafif değil. Cildimi yağlandırmadan temizledi, aynı şekilde kurutmadı da. Yani tüm cilt tipleri için uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum ben. Yalnız gerçekten göz makyajını temizlemekte başarısız, cilt makyajını da Dior kadar olmasa da güzel temizliyor. Onun dışında ne yazık ki Dior kadar da etkin nemlendirmiyor. Sonuçta bir Dior farkı görelim değil mi:) Bu yazıda sürekli Dior ile kıyaslıyorum dikkatinizi çekmiştir; çünkü kullandığım iki tane makyaj temizleyicisi var onlar da bu ikisi sadece. o yüzden karşılaştırarak yorumlamak daha mantıklı geldi bana. Ürün 200 ml birçok makyaj temizleyici gibi. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş. Bu ürünün güzel bir tarafı var: paraben içermiyor. Alınabilir bir ürün zaten fiyatı 19 lira hoşunuza gitmezse içinize oturacak bir fiyata sahip değil, o yüzden şans verin derim ben.

Sevgilerimle,
Larinia..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder