3 Temmuz 2011 Pazar

Maybelline Watershine Gloss - 420 Apricot Freeze

Şimdi size tanıtacağım ürün Maybelline markasının Watershine serisine ait bir lipgloss. Öncelikle şunu söylemeliyim ki Maybelline Watershine serisini çok seviyorum, rujları olsun glossları olsun renk ve yapı bakımından harikalar. Tabiki diğer high-brand yani daha yüksek kaliteli makyaj markalarının ürünleri kadar kalıcı değiller; ama eğer gün içerisinde sürekli tazelerim diyorsanız çok da önemli değil bu durum. Rujlarda da, glosslarda da renkler gerçekten müthiş. Aşağıda resimlerini göreceğiniz bu ürünün bu rengi de bence bu gloss serisinin en hoş rengi. Turuncuya çalan harika bir şeftali. İçerisinde de minik simler bulunuyor, kısacası dudağı hem parlatıyor hem de ıslak gösteriyor hem de yapış yapış yapmadan. Sanırım 10 liraya aldım bu ürünü zaten ortaokulda da bu rengi annem bana almıştı, o zamanlar da çok severek kullanmıştım hala da çok severek kullanıyorum. Kesinlikle öneririm.

Sevgilerimle,
Larinia..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder