24 Temmuz 2011 Pazar

Mac Semi Precious Gem of Roses Ruj

Mac Semi-Precious koleksiyonundan Warmth of Coral allığı ve şimdi tanıtacağım ruju aldım bildiğiniz üzere şimdi sıra rujun tanıtımında.

Mac bu ruju "Mid-tone strawberry pink" olarak tanımlamış.

Böyle tatlı bir renk olamaz, tam pembe desem pembe değil, gülkurusu desem hiç değil, bence bu ruja en iyi tanım dudak renginde doğal bir pembe. Yapı olarak lustre, yani Mac'in en sevdiğim ruj serisi. Cremesheenler kadar yoğun kremsi değil, kısacası erimeye de meyilli değil. Rujun üzerine gloss sürmüşsün gibi duran ıslak bir yapısı var, nemlendirmesi çok güzel. Ayrıca çok pigmentli olmadığı için doğal makyaj severlere daha uygun. Tek eksi özelliği var ki bnce bu pek eksi bir özellik değil; çünkü ben sürekli rujumu tazelemeyi seven biriyim: Kalıcı değil.


Özellikle hemen koymak istedim siteye rujun tanıtımını, beğenirseniz stoklar tükenmeden gidin edinin diye:)
Fiyatı 43 lira, mac in diğer rujları ile aynı fiyatta yani..


Sevgilerimle,








3 yorum:

  1. larinia,güle güle kullan canım.Bence tam joker bir ruj,çok doğal duruyor,bende almayı düşündüm ama mac'in fiyatları aldı başını gidiyor ya,bu aralar parama kıyamıyorum ben:(

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim cnm evet tam bir joker ruj dediğin gibi, bence bu ruj için kıyılır paraya ya şunun renginin tatlılığına bakar msn:) bn d seni yoldan çıkarmaya çalışıomuşum gibi oldu:)

    YanıtlaSil
  3. Bu renge benzer onerebileceğiniz bir ruj varmı?

    YanıtlaSil