24 Temmuz 2011 Pazar

Mac Modesty Ruj

Cremesheen yapısına ait bir ruj daha. Harika bir rengi var gerçekten ben bu rengi tanımalayamıorum içinde sanki pembe de, morumsu erik tonları da az da olsa kahve de barındıran bir ürün. Sanki hepsi karışmış da bu ruj ortaya çıkmış gibi.. Renk tanımlayamadığımız zamanlarda Mac imdadımıza yetişiyor ama:) ve bu ruja " muted natural pink" diyor..


Bu rengi bana Ankamall'de çalışan Gamze Mua önerdi, kendisinin gelin makyajında en kullanmayı sevdiği renkmiş. Dudağıma orada sürer sürmez aşık olmuştum zaten. Bu arada Gamze Mua'ya geçenlerde bir müşteri gitmiş illa ona kendisinin makyaj yapmasını istemiş, ismini bir blogda gördüğünü söylemiş, acaba baktığı blog bizimki miydi diye düşünmeden alamıyorum kendimi:):)


Neyse ben daha fazla "vıdı vıdı" yapmayayım, resimler konuşsun:)
Almak isterseniz bu rujun fiyatı da 43 lira..
Sevgilerimle,









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder