1 Temmuz 2011 Cuma

Loreal Glam Bronze-Bronzer

Bu bronzerı uzun zamandır kullanıyorum.Aldıgım zamanda boynerdeki indirim günlerinden birinde keşfetmiştim.Özellikle iyi duyumlar aldıgım için filan değil,deneme amaçlı aldıgım bi üründü sadece.Öyle ahım şahım bir beklentim yoktu açıkçası.Fakat denedim vede inanılmaz beğendim diyebilirim!!:) İçerisinde simler var fakat parıldayan türden değil,bir tür ışıltı diyebilirim.Yüzünüze sürdüğünüzde ben burdayım diye bir turunculuk yok.Bu yönüylede sevdim vede o zamandan beridir sevmeyede devam ediyorum:)


Normalde sürekli bronzer kullanan bir insan değilim.Bronz pudralarla aram fazla yoktur.Konturleme amaçlı başvururum genellikle bronz pudralara.Fakat bu pudrayı direkt bronz pudra amaçlıda kullanıyorum diyebilirim.İki taraflı olmasıda iyi.Şöyleki,açık tarafını bronzer amaçlı yüzüme uygulamak için kullanıyorum genellikle.İkisini karıştırarak veya bazende sadece koyu kısmını ise konturleme amaçlı tercih ediyorum.Ürünün cilt üzerindeki duruşu vede kalıcığı benden tam not aldı:)


Alt tarafında ayrıca gizli bir tür bölmesi var.İçerisinde küt uçlu birde küçük fırça çıkıyor.Oldukça kullanışlı bir fırça bence.Gayet de pratik..
Fiyatı 49 tl.
                                                                                     Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder