17 Temmuz 2011 Pazar

Larinia Gider Gene Bir Şeyler Alır

Herkese tekrardan merhaba, gece 4 olmuş uykusu gelmeyen bir insan olarak bu saatte ne yaparım, şu sıralar ne yazık ki biraz boşladığım bloguma yazı yazarım, sanki yazacak başka saat yokmuş gibi:)
Her neyse çok da uzatmak istemiyorum, daha çok fotoların ön planda olduğu postlar oluyor alışveriş yazıları biliyorsunuz ki. 


Dün Ankamall'e gittim Mac kremimi değiştirmek için. Berna Hanımın mağazaya girişi dörtteymiş bir saat orada durunca dayanamadım gittim bir şeyler aldım ben de. Şimdi sizlerle onları paylaşmak istiyorum:)


Yves Rocher mağazası yenilendi. Yenilenmelerinin şerefine de birçok üründe yüzde 50ye varan indirim yapmışlar. Ben de bu inidirimden yukarda gördüğünüz elimde tuttuğum kremi ve Orange Capucine isimli, ismi gibi rengi canlı bir turuncu olan nemlendirici rujunu aldım. Elimde tuttuğum bu kremin özelliği ise karın bölgesindeki yağları eritmek. Ne kadar işe yarar bilmiyırum; ama dün akşamdan itibaren kullanmaya başladım. Sadece kremin bir işe yaramayacağının farkındayım, o yüzden şu an spora gitmesem de evde mekik hareketleri ile bu kremi desteklemeyi düşünüyorum. Yeter ki bikini giyme zamanım gelmeden göbeğimden kurtulayım:)






En soldaki ruj Yves Rocherden aldığım Orange Capucine, indirimli fiyatı 23tü.
Mac Technakohl Linerın siyahı ile Mac Modesty Cremesheen ruj ise, Mac Complete Comfort Creme yerine aldığım ürünler. Normalde Technakohl kalemlerin fiyatı 39, rujların fiyatı ise 42.



Ve son olarak Tbs indiriminden alınmış ürünler. Gerçi dudak roll-on u indirime dahil değil hatta Body Shopa en taze gelen ürün kendisi. Bendeki Portakal Aromalı olanı. Harika bir dudak kremi bu. Tanıtımı yakında burada:) 


Diğer gördüğünüz iki dış jeli(çilekli ve manglou) ve vücut losyonu yüzde elli indirimden aldığım ürünlerim. Biliyorsunuz ki yazın sıcaktan dolayı sürekli duş alıyoruz her zaman da beyaz sabun kese tarzı ürünlerle yıkanamıyoruz, zaten gereksiz de. O yüzden yazları sık kullanabileceğim hafif duş jellerine banyomda yer vermeye karar verdim. Hatta bugün mangolusunu kullandım bile, inanılmaz güzel köpürüp temizledi ve bütün banyoyu mango kokusuna boğdu:) Harika bir ürün:)

Sevgilerimle,
Larinia..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder