19 Temmuz 2011 Salı

Bitti 3-4: Artistry Nemlendirici Seriden Temizleyici ve Losyon


Tekrardan Merhaba!
Uzun zamandır Artistry ürünlerimin tanıtımını yapmayı istiyordum , kısmet bugüneymiş. Gördüğünüz gibi ürünlerimi bitirdim. Aslında toniğini de bitirdim ama sanırım annem çöp zannedip atmış o yüzden buraya kendisini ekleyemedim. Neyse ki yedeklemiştim şu an yenisini kullanıorum bir ara mutlaka onu da ekleyeceğim siteye.


Biliyorum bıktınız bunu duymaktan; ama belki yazılarımı ilk defa okuyan biri merak eder diye söylüyorum. Cilt tipim kuru; ama t bölgemde belli bir saatten sonra yağlanma oluyor. Cildim kuru olmasına rağmen aknelenmeye meyilli bir cildim var, t bölgemde ve burnumun yanında kalan yanak bölgemde siyah nokta ve büyük gözenek problemi yaşıyorum. Üstüne üstlük toleransı düşük, açık tenli elim yüzüme değdiğinde bile kızaran bir cildim var. Kabul ediyorum çok sorunlu bir cilt tipine sahibim, bu da kullandığım ürünlere dikkat etmeme neden oluyor. Kimi insanların cildi çok dayanıklı ne sürse bişi olmuyor hatta birçoğu ürün kullanmıyor bile. Fakat ben cildime bakmayı bıraksam ne hale gelir düşünmek bile istemiorum. Neyse konumuz bu değil :)


Artistry markasını ülkemizde çok duymuş olmasak da kendisi aslında Estee Lauder, Lancome gibi markalarla beraber dünyada ilk 5'i paylaşan bir marka. Kozmetik ürünlerini pek beğendiğimi söyleyemesem de gerçekten cilt bakımı ürünleri bir harika. Ben 6 aydır ürünlerini kullanıorum keşke almasaydım kullanmasaydım dediğim bir ürün olması ve düzenli kullanımda birçok cilt sorunumdan kurtuldum. Aynı zamanda annem 10 seneden fazladır aralıksız bu markanın cilt bakımı ürünlerini kullanıyor ve cildi yaşına rağmen ışıl ışıl.


Öncelikle temizleyiciyle başlayalım. Temizleyicimizin üzerinde ne olduğu yazmasa, nemlendirici krem zannedip yüzünüze sürmeniz çok olası, çünkü krem formunda. Islak cilde mercimek tanesi büyüklüğünde temizleyiciyi sürüyorsunuz, sonra ılık su ile iyice duruluyorsunuz. Benim gibi kuru cildi olanlar ne demek istediğimi çok iyi anlarlar, bu temizleyici ile cildinizde kesinlikle gerilme, yanma hissi yaşamıyorsunuz ve kesinlikle cildinizi kızartmıyor. Herhalde ömrüm boyunca hiçbir zaman vazgeçemeyeceğim bir temizleyici kendisi. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimi ellediğimde yumuşacık olduğunu görüyorum ve ürünümün kokusunu çok seviorum. Ayrıca 135 ml. Kullan kullan bitmez. Nitekim benimkini de Aralıkta açmıştım daha biteli bir hafta olmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Fakat cildiniz yağlı veya karmaysa dengeleyici serinin ürünlerine bakmanızı tavsiye ederim, ben kullanmadım; ama kesinlikle size iyi gelecek ürünler nemlendirici serisine ait.değil.


Diğer size tanıtmak istediğim ürün nemlendirici losyonu. Yağlı bir hissi olmayan beyaz bir krem bu. Çok azı bile tüm yüzünüzü nemlendirmeye yetiyor. Gün içinde yağlanmıyor, sivilce çıkarmıyor. Spf 15 koruması var. Gece uygulamak için bence uygun değil, neden derseniz spf li ürünler ne yazık ki gözenekleri tıkıyor. Fakat sabah kullanmak için oldukça ideal bir nemlendirici kendisi. Bunun da kokusu bir harika.


Bu arada son sırada da olsa içerik listesinde iki üründe de parabenlerin türevleri bulunmakta. Parabenin zararları her ne kdr kesin olarak kanıtlanmasa da bnm gibi pimpirikliyseniz paraben içermeyen ürünlere bakabilirsiniz; fakat şunu unutmayın ki paraben içermese bile birçok ürünün uzun süre dayanması için içinde farklı türde kimyasal koruyucular bulunuyor.

Ürünleri incelemek isteyenler için:
https://www.amway.com.tr/


Herkese mutlu bir salı akşamı dilerim:)
Sevgilerimle,
Larinia..


  
Biten ürünlerinizi hemen atmayın, ortasından kesin içinden sizi en az bir hafta idare edecek kadar ürünün çıktığını göreceksiniz. Yukarıdaki losyon artık dibine kdr kullanılmış bu sayede:)



Temizleyicimizin yapısı:)


 Temizleyicinin içerik listesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder