12 Temmuz 2011 Salı

Alışveriş Zamanı..Part-2


Merhaba..Bugun sabah alışverişteydim yine..Aklımda olan birkaç parça bişey daha aldım bugün.Sizlerlede paylaşmak istedim..:)

Burberry Allık-Peony Blush:Bu allık bir suredir aklımdaydı.İstanbuldada sadece istinyepark boynerde satılıyor oldugundan,hazır gitmişken onuda alayım dedim.2 numarası olan Cameo blushı almak için gitmiştim sözde ama renklerine baktıgım zaman orada fotolardaki gibi görünmediğini fark ettim Cameo'nun.Cameo pembeden ziyade birazda kırmızı-kahveye kaçan simlerde bulunan bir allık.Dolayısıylada ondan vazgeçtim,yüzümde koyu durdu.Bende daha açık ve tatlı bir pembe olan 4 numara peony blusha yöneldim.

Mac Cream Color Base Luna
Mac Cream Color Base Pearl:Bu iki ccb uzun zamandır istiyordum,bulur bulmazda aldım diyebilirim. Far bazı olarak kullanabilirsiniz aynı zamanda.Güzel bir aydınlık veriyor.

Too Faced Far Bazı:Netten okudugum pek çok olumlu yorumlardan sonra almaya karar verdim. Deneyince bununda ayrıntılı olarak yazısını yazacağım..

Too Faced Lip Injection:Dudak dolgunlaştırıcı.İçerisinde avakoda yağı bulunuyor aynı zamanda..

The Body Shop Body Butter:Kuçuk boylarının bazıları indirimdeydi.Hazı çilekli olanınıda bulmuşken alayım dedim.Fiyatı tanesi,7 küsüre geldi sanıyorum..

Yukarıdaki tüm ürünlerin tanıtımını,artılarını,eksilerini ayrıntılı olarak sizlerle paylaşacağım kullandıkça..Şimdilik hoşçakalın..!!:)Sevgiler..
                                             
                                                                         Paylaşan:Zencefilkız

1 yorum:

  1. Merhaba too faced eye shadow insurance ı nereden aldınız ?

    YanıtlaSil