11 Temmuz 2011 Pazartesi

Alışveriş Zamanı..Part-1


Merhabalar..Bir suredir yoktum..Malum sıcaklar filanda gelince evdeki bunaltıcı durumdan çıkıp kendimi şehir dışına attım.İstanbuldayım birsuredir.Tatilde olunca,kendimi alışverişe vurdum diyebilirim.Şimdi sizlere yeni aldıgım ürünlerin bir kısmını paylaşacağım..

Nars Allıklar:
Exhibit-A
Glida
Sin..
Exhibit A:Uzun zamandır almayı planladıgım bir allıktı kendisi..Daha doğrusu hepsi..Oturdugum şehirde nars malesefki satılmadıgından dolayı gitmişken hepsini alayım dedim.Rengi tam bir kırmızı..Hatta kıpkırmızı..Yoğun pigmentli bir allık,diğer narslarda oldugu gibi..
Glida:Turuncuya yakın tonlardaki bu allık özellikle yaz aylarında bronz-beyaz her türlü tende kullanılabileceğini düşündüğüm bir allık..
Sin:Yine uzun zamandır alınacaklar listemde olan bir allıktı.188 veyada kontur fırçasıda olan 168le uygulamayı düşünüyorum.

Bobbi Brown Vitamin Base:Daha önceden tanıtımını yapmış oldugum vede acayip derecede memnun kaldıgım bir baz diyebilirim.İçerisinde a,c,e vitaminleri havuç özü bulunuyor.Nemlendirmesi çok güzel.Makyaj altına uygulama konusundada başarılı..Bitmek üzereydi,yenilendi tekrardan elimdeki böylece..:)

Benefit Sugarbomb:Uzun zamandır almayı plandıgım 2 benefit allıgından birisydi kendisi.4 renkli olması güzel,turuncu-mercanımsı arası bir renk,ışıltılı.

Benefit Bella Bamba:Benefit'in en son çıkan allığı.Tam bir pembe diyebilirim.Az uygulamada şeker pembe,normal uygulamada ise tam tamına bir pembeye dönüşüyor kendisi.Özellikle begendiklerim arasında kendisi..:)Benefit allık serim tamamlanmış oldu böylece..

Jimmy Choo Parfum:Sephorada sadece satışa sunulan bu ürün,gitmeden öncede alınacaklar listemdeydi,kokusunu bizzat denememiştim fakat gittiğimde deneyincede tam oldu..Parfumun tepe notalarında yeşil armut,italyan portakalı bulunuyor.Kalp notasında leopar orkide,alt notalarında ise tatlı aromalar vede Endonezya Patchoulisi bulunuyor.

Nars Primer Spf:Narsın spfli vede spfsiz primerleri mevcut..Bendeki spfli olan,hani şu siyah kaplı olan primeri. Spfli seçtim bunu çünkü malum yaz aylarındayız,özellikle aşırı sıcak havalarda dahada bir sarılıyoruz gibi spfli kısaca güneş koruyuculu ürünlere..Kullandıgım zaman bununla ilgilide ayrıcada bir yazım olucak yakında..

Uzun bir gün oldu benim için..Aldıklarımın diğer kısımlarını önümüzdeki günlerde yayınlayacağım..Bikaç almayı düşündüğüm şey dahada var.Onlardan sonra tam olarak onlarıda fotolamayı planlıyorum.Sevgiler..

                                                                                           Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum:

  1. blogun bir harika :)) jimmy choo parfüme bayılmıştım ben ama sonrasında d&g rose the one da takıldım kaldım belki sonbahar da fln almayı düşünebilirim kalıcılığı nasıl peki :)

    YanıtlaSil
  2. zencefilkız sin allığı beğeniyormusun ? oldukça beyaz tenliyim ben. Bu arada forumdan takip ediyorum ama blogunuza yazmak yeni kısmet oldu, bende seni ve larinia yı bloguma beklerim =)
    mavi-dunyam.blogspot.com

    YanıtlaSil