17 Haziran 2011 Cuma

Nyx Round Lipstickler

Merhabalar!!

Bugün size www.cherryculture.com adresinden 2 dolar gibi komik bir fiyata aldığım round lipsticklerimden bahsetmek istiyorum. Bendeki renkleri Jupiter ve baya bir meşhur olan Indian Pink. İkisi de yapı olarak "frosty". Bunu tam olarak türkçeye nasıl çevirsem ya da nasıl tarif etsem die sözlüğe baktım ama frosty nin anlamını karlı, buzlu, ağarmış diye vermiş, ben de en sonunda hafif metalimsi diyerek çevirmenin en doğrusu olduğuna karar verdim. Jupiter açık frosty bir pembe, Indian Pink'in yapısı diğeri kadar frosty değil, o ise açık bir şeftali mercan rengi ama benim dudağımdaki duruşu bildiğiniz açık cart bir turuncu. İkisinin de yapısı kremsi fakat hiç kalıcı değiller ve çabuk bitiyorlar. Dudağı kurutmamaları büyük bir artıları. Ben lip balmın üzerine sürüorum bu ikisini daha sonra parlatıcı geçiorum parlatıcı renklerini hafifletiyor çünkü biraz. Jupiter sanırım çekmecemde her zmn durduğu gibi dokunulmadan beklemeye devam etcek kendisini kullanmam için, ama Indian Pink'i geçen ay Mac Fold and Tuck lipglassımın altına her gün sürdüm denilebilir, özellikle yaz gelmişken bu tarz bir renk hemen havanızı değiştirecektir. Kokuları da rahatsız edici değil bu arada. 2 dolara daha kaliteli bir ürün beklemek yanlış olur zaten=)


Sevgiler,
Larinia..









Üstteki Indian Pink, alttaki ise Jupiter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder