29 Haziran 2011 Çarşamba

Max Factor Colour Collections Lipstick - 820 Intensely Red

Merhabalar!!
Bugün size tanıtmak istediğim ürün alınalı seneler olmuş Max Factor kırmızı rujum. Yılbaşında sürmek için arkadaşımla almıştık, o gün sürdüm bir daha da sürmedim. Geçenlerde çekmecede tekrar keşfettim bu ruju ama kırmızı ruj sürmek bana çok iddialı geldiğinden kullanmadım; ama sizinle paylaşmak istedim.

Gelin hep beraber rujun artılarına bakalım:)
1- Alix Avien kırmızı bordo rujlarımın aksine hemen yok olup gitmiyor, aksine dudakta kalmakta oldukça direten bir ruj. Kısacası kalıcı ve yoğun renk veriyor.
2- Sürümü kolay, yumuşak mat bir ruj. Dudağı çok iyi nemlendiriyor diyemesem de kurutmuyor en azından.
3- Kolay bitecek rujlardan değil, sizi uzun süre idare eder.

Eksileri:
1- Bir kere renginden ötürü kullanamıorum ama bu tamamen kişisel bir eksi yani bu eksiyi bence siz kaale almayın:) Kırmızı ruju kendime yakıştıramıyorum ve keşke başka bir rengini alsaymışım demekten alıkoyamıyorum kendimi.
2- Fiyatı drugstore markalarına göre pahalı, gerçi Türkiye'de drugstore markaları lüks kozmetik markalarının yurtdışı satış fiyatlarına satıldığı için pek de şaşırmamak gerek bu duruma.

Artıları eksilerinden fazla olduğuna göre bu ruja bir şans verilebilir diyorum. 825 Pink Brandy rengini deneyip almak istiyorum en kısa zamanda.

Sevgilerimle,
Larinia..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder