28 Haziran 2011 Salı

Mac Rujlarım

Merhabalar!! Uzun zamandır bloguma istediğim sıklıkta yazamıyorum, öncelikle bunun için blogumuzu takip eden, okuyan herkesten özür diliyorum. Fakat hayat her zaman insanın istediği gibi devam etmiyor. Bir sürü sorunlar, sıkıntılar, aksilikler, yapılacak işler insanın istediklerini yapmasının önünde bir engel gibi dikiliyor. Ben de şu zamanda önümde kocaman engellerle yaşıyorum. Teyzemin hastalığı, kuzeninim durumu, kardeşimin eğitim hayatı, bnm dişlerimle ilgili problemlerim derken buraya istediğim gibi yazamıyorum yazacak bu kadar şey birikmişken. Bugün koşuşturmacadan vakit bulunca hemen blogu açtım ve sizinle yakın zamanda aldığım ama henüz paylaşamadığım Mac rujlarımı paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.




Bugün tanıtmak istediğim rujlar Fanfare, See Sheer ve Plink!
Elimin üstündeki swatchtaki sıraya göre renklerini sıralıyorum. Soldan sağa Plink!, Fanfare ve See Sheer.
See Sheer ve Plink! lustre yapıdayken, Fanfare ise yapı olarak Cremesheen. Fanfare ve See Sheer ı Amerika'ya giden bir arkadaşımdan istemiştim kaplarını açınca ilk düşündüğüm şey aman tanrım aynı rengi almışım oldu. Ne zaman dudağıma sürdüm o zaman farklarını anladım. See Sheer kırmızımsı turuncumsu tonlar barındırırken bünyesinde, Fanfare de pembelik daha ağır basıyor. Plink! ise gloss gibi duran açık nude pembe şeftali arası duran hafif ışıltılar barındıran bir renk. Plink! ve See Sheer lustre yapıda olduğunda altına lip balm sürmeyi gerektirmiyor dudağı etkin bir biçimde nemlendiriyor; ama Cremesheen serisi kadar da yoğun renk vermiyor ve o seri kadar kalıcı değil. Fanfare ise sürümü kolay, cremesheen serisindeki diğer renkler gibi yoğun kremsi yapılı kalıcı bir ruj. Lustre ve Cremesheen yapısındaki rujların diğer renklerini de denemek için sabırsızlanıyorum açıkçası. Bu arada Mac rujların ve glossların kokularına bayılıorum bunu da söliim:)


 Fanfare
 See Sheer
 Plink!
Soldan Sağa: Plink', Fanfare, See Sheer (günışığında)


Sevgilerimle,
Larinia..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder