30 Haziran 2011 Perşembe

Haziran Ayı En Çok Kullanılanlar!

Herkese merhaba!

Ayın sonu geldiği için bu ay en çok kullandıklarıma ait olan bu postu yazmayı daha fazla ertelemeyeyim dedim:) Kullandıklarım aşağıdaki fotolarda, dikkat ederseniz dudak ve yanak ürünleri hep pembe. Normalde yaz aylarında mercan tonlarını kullanmayı seviorum ve tercih ediyorum; ama Ankara'da bu sene pek fazla yaz yaşanmadı temmuz geldi kapıya dayandı ama şu an bile hava bulutlu ve kapalı. O nedenle daha çok pembeye ağırlık verdim bunu hangi psikolojiyle yapıyorum onu da bilmiorum havalar soğur bense alırım elime pembeleri:)

1- La Roche Posay Toleriane Fluide: Artistry marka nemlendirici kremim bittiği ve artık dermokozmetik ürünlerini kullanmaya başlamak istediğim için bu ayın başında eczaneden almıştım bu ürünü. Aldığımdan beri neredeyse her sabah ve her akşam kullandım, gayet de memnunum. Losyon şeklinde olan bu ürün diğer kremler gibi yoğun bir kıvama sahip değil gayet hafif süt kıvamında, sürünce cildi hem ferahlatıyor hem de inanılmaz nem veriyor. Neden üzerine yağlı ve karma ciltlere daha uygundur denmiş anlamıorum ama bu kuru ve kızaran ciltler için mükemmel bir krem. En güzel özelliği ise istediğiniz kadar losyonu sürerken elinizi yüzünüzde ovuşturun kesinlikle kızartmıyor. Ürün gramaj olarak 40 ml.

2- Artisry Renkli Nemlendirici Tint 2: Bu nemlendirici geçen ayki en çok kullandıklarım listemde de vardı. Açıkçası ben bir ürünü bitirmeden diğer ürünlere geçmeyi seven biri değilim o yüzden bitene kadar bunu kullanmaya devam. Zaten dibinde de az kaldı. Kesinlikle öneririm Bobbi'nin renkli nemlendiricisini de kullanmaya başladım yavaştan ama bu kesinlikle daha güzel. Gramaj olarak 30 ml.

3- Missha BB Cream No 23: Bu da aynı şekilde geçen ayki listemde vardı. Artık dibinde çok az kaldı. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün. Gramaj olarak 50 ml.

4- Ysl Touch Eclat No 2: Zencefilkız daha yeni bahsetmişti bu üründen. Dediklerinin hepsine katılıyorum. Bu ürünü bu ay babam almıştı bana, elime geçtiğinden beri her gün istisnasız kullanıyorum ki normalde ben kapatıcı kulanmayan; çünkü ihtiyaç duymayan biriyim. Bu ürünün kapatıcı özelliğinden çok cildim,e göz altlarıma verdiği aydınlığı seviyorum. Kesinlikle de öneriyorum. Kullanım yerlerine gelirsek burun kemiğimin üzerine, hafif çeneme, göz altlarıma, kaş altıma ve göz pınarıma uyguluyorum.

5- Mac 263 nolu fırça: Kesik uçlu ince eyeliner fırçası. Bu ürünü birazdan bahsedeceğim Mac Fluidline Blacktrack adlı ürünümü uygularken kullanıorum. Nisan ayında almıştım kullanmayı beceremeyince keşke almasaydım diyerek çekmeceme kaldırmıştım. Bu ay tekrar keşfettim, kullana kullana elim alıştı ve likit eyelinerlar ı kullanmayı tamamen bıraktım. Eliniz alıştığında jel eyelinerdan başka bir ürün kullanmak istemiyorsunuz.

6- Mac Fluidline Blacktrack: Mac in siyah jel eyeliner ı. Mac 263 fırça ile her gün kullandım bu ürünü, akma yapmadı. Renginden, dokusundan ve sürümünden gayet memnunum. Yalnız sizde de bu ürün varsa kabında ters bir şekilde muhafaza etmenizi öneririm kurumaması için. Gerçi bn buna dikkat etmiyorum ama kuruma gibi de bir sorun yaşamadım.

7- Nyx Krem Allık Boho Chic: Bu ürünü daha çnce tanıtmıştım, yağlı ciltlere pek uygun olmayan kuru ciltlilerin rahatlıkça kullanabileceğini düşündüğüm bir allık. Rengi çok doğal. Ben bunu daha çok toz allıklarımın altına baz olarak kullanıorum. Dibini gördüğüm için ve buradan Nyx markasına ulaşma gibi bir şansım olmadığı için Mac So Sweet, So Easy i aldım. Bitince onu kullanmaya başlayacağım.

8- Mac Well Dressed: Mac'in satin grubuna ait olan nötr tonlu açık bebek pembesi. Bunu Nyx Boho Chic allığımın üzerine kullandım. Bu şekilde yanaklarımda çok tatlı bir pembe rengini yakaladım:) Yalnız tekrar hatırlatmakta fayda var ki buğday ve esmer tenlerde kendini belli edebilecek bir allık değil kendisi.

9- Bodysol SOS Dudak Koruyucusu: Normal bir lip balm işte nemlendirmesi yeterli:)

10- Bobbi Brown Pot Rouge 11 Pale Pink: Yanaklarıpembiş pembiş yapıp da dünyanın en güzel pembe ruju olan pale pink'i dudaklarımda kullanmasam olmazdı. Gerçekten çok özel bir rengi var. Yalnız bu rujun dudağı kurutma gibi bir özelliği olduğu için altına lip balm kullanmak gerek.

11- Suni Gözyaşı Damlaları: Şeffaf ve numaralı lens kullanan bir insanım. Cildim de kuruluk olduğu gibi gözlerimde de var aynı sorun. Lenslerimi taktıktan bir kaç saat sonra gözlerim yanmaya ve batmaya başlıyor. Kullanımı pratik bu ürünü makyaj çantamda taşıyorum ve gerektiğinde damlatıyorum. Gerçekten iyi geliyor, kontakt lens kullanan biriyseniz kesinlikle öneririm.

12- Dior Miss Cherie: Bu ay aldığım bu ürünü her gün sabah öğle akşam kullandım. Aşırı kalıcı bir parfüm değil, açıkçasını söylemek gerekirse ki zaten bnm cildimde kalan bir parfüm yok kuru olduğundan tenim parfümü mü emiyor bilmiorum ama artık parfümlerde kalıcılık aramaktan yoruldum. Kokusuna gelmek gerekirse, çok ttlı şekerli meyveli ama insanın içini baymayan bir kokusu var. Üst notalarında çilek ve mandalina, orta noktalarda karamelli mısır, pembe yasemin, çilek; alt notalarda ise patçuli ve misk bulunmakta. Tavsiye ederim.

Bu aylık bu kadar:)
Sevgilerimle,
Larinia..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder