13 Haziran 2011 Pazartesi

Benden Bir Şeyler!

Merhaba Sevgili Okuyucularımız,
Bugün size gene kozmetik alışverişi ilen geçen günümden bahsetmek istiyorum. Öncelikle bugün Ankamall'e uğradım, gitme nedenim de kardeşimle Karayip Korsanları adlı filmi izlemekti malum doğum günü çocuğu olduğu için aksiyon tarzı filmlerden hoşlanmasam da kabul ettim:) Fakat 6 seansı için gitmişken o seans bşta 7ye alındı sonra ise 8e nedeni de tabiki arada kalan boş vaktimde kozmetik dükkanlarını gezmek istememdi. Kardeşimle kvga dövüş gezdik ve tabiki hiç hesapta olmayan alışverişler yapıldı, bu arada gerçekten çok şanssız olduğumu düşünüyorum; çünkü ne 14 yaşındaki erkek kardeşimle ne de erkek arkadaşımla gezebiliyorum, sanırım biz çoğu bayanın yaşadığı bir sıkıntı bu, her neyse konuyu fazla dağıtmadan aşağıya aldıklarımı ve en kısa zamanda kullanmaya başlayıp yorumlayacağım ürünleri koyuyorum:)


1- Chopard Wish 75 Ml Eau de Parfum: Chopard'ın yeni parfümü, aslında yeni parfümü demek yerine eski Wish'in yeni versiyonu desem çok güzel olacak, aslında annemin aldığı ama benim el koyduğum bir parfüm; çünkü hem çok güzel bir kokusu var hem de ilk defa erkek arkadaşım 2 senedir tonla parfüm değiştirmeme rağmen ilk defa bir kokuya bayıldı ve ben sormadan parfümüm nasıl diye, kendisi farketti, kısacası bundan sonra bu koku bittikçe yenisi alınacak bnm maymun iştahlılığıma rağmen:) Bu arada bu parfümü ben küçükken annem sıkardı o zaman bile bayılırdım:)

2-  Mac So Sweet, So Easy Creamblend Blush: Aslında Mac bu krem allığı Lillyland Collection'ında çıkarmıştı, limited editiondı ama daha sonra permanent ürün olarak Cremeblend Blush lar arasında raflarda yerini aldı. Bunu almamın sebebi hayatımın ürünü Nyx Boho Chic krem allığımın dibine gelmiş olmamdı, şu bir gerçek ki bn krem allıksız toz allık uygulayamıyorum alıştım bir kere çünkü hem kalıcılığını arttırıyor hem de bnm cildim kuru olduğu için toz toz bir görüntü yerine sağlıklı bir görüntü veriyor bana. Bu rengi de tanımlamak gerekirse bünyesinde hafif sarılık barındıran canlı bir bebek pembesi, rengi harika gerçekten yaa! Something Special ı da denettim yüzümde bunu almadan önce ama açık tenliyseniz(Nc15,Nc20,Nw15 gibi) So Sweet, So Easy kesinlikle daha çok yakışacak:)


3- Mac Lustre Lipstick- Plink: Kendisi Slimshine lar dışında ilk Mac rujum olur, bunca zaman Mac ruj almak için neyi bekledim bilmiyorum çıldırmış olmalıyım herhalde:) İlk tercihim de Lustre yapıdaki Plink ten yana oldu, kendisi hafif somonumsu incimsi bir ışıltısı olan açık pembe. Far olarak gözümde Naked Lunch, bolca rimel, yanaklarımda So Sweet, So Easy ve elmacık kemiklerimde Cream Color Baselerden Pearl varken denedim bu rengi bu makyaja çok yakıştı, siz de benim gibi nude tonlardan hoşlanan biriyseniz öneririm:)

 4- Smashbox Photo Finish Lipstick- Pout: Bu ruja ilk Smashbox ın sitesindeki bir videoda aşık oldum. Makyöz mankenin dudaklarına uygulamıştı, internette daha sonra aratınca insanların bu ruju aynı isimli glossuyla denediğini ve sonucun mükemmel olduğunu düşündüm ve tabi bende de bu renklerde ruj olmayınca hemen deneyip aldım bir de görevli bayanlar bu rengin bende çok masum durduğunu söyleyince, rengini tarif etmek gerekirse tam bir bebek pembesi diyorum ben buna, inanılmaz güzel bir pembe yalnz esmerlere gitmeyebilir çünkü ürünün rengi gerçekten çok açık. Ruj aynı zamanda dudakları nemlendiriyor, kurutmuyor ve kalıcı. Yeni favorim bu olacağa benziyor. Bu arada bu rengi almayı düşünenler olursa kesinlikle Smashbox'ın Flush isimli allığını öneririm, bende onun matı gibi duran Mac Well Dressed olduğu için tercih etmedim ama Flush da en az onun kadar güzel:)



5- Smashbox Lip Enhancing Lipgloss- Pout: 4 numarada tanıttığım rujun gloss u. Ne diyebilirim ki renk zaten harika, yapısı ipek gibi, kalıcılı. Rujunu alırsanız gloss unu da almanızı öneririm ikisini birlikte uygulayınca renk dudakta daha belli oluyor ve daha hoş gözüküyor. Bu arada Smashbox ın kesinlikle daha çok ürününü denemeliyim çok kaliteli bir marka çünkü gerçekten:)

Sevgiler,
Larinia..

1 yorum:

  1. smashbox videosuna bayıldım teşekkürler paylaşım için:) farkettiğin üzere blogunuzu karıştırıyorum :DDDDD

    YanıtlaSil