1 Mayıs 2011 Pazar

Philosophy Amazing Grace Shimmering Face Powder





Yine çileğin süper indirimden kaptığım bir ürün daha. Zaten aylardır şık kabından dolayı ve pudranın renginin pembe olmasından dolayı alasım vardı tam da alacağım zamanda ilk 20 ürün arasına girdi ve ben bu pudraya 50 lira vermekten kurtularak sadece 23 lira verdim artı bir de o şirin mi şirin minik fırçayı da alarak. İkisi de görüntü olarak bir harikalar. Hele o pudranın kabı aynasında yazanlar pudranın rengi müthiş. Yalnız sitesinde bunu yüzümüz cansız gözükeceği zaman tüm yüzüme geçmemiz söyleniyordu denedim fakat sonuç disko topu! Ya benim elimin ölçüsü kaçtı ya da bu pudra mudra değil aydınlatıcı. Tabi ben ikinciai olduğunu düşünüyorum. Bundan pudra filan olmaz, düpedüz aydınlatıcı ama pembe renkli aydınlatıcıların kralı=) Bunu Benefit High Beam’in toz versiyonu olarak tanımlıyorum ben. Bu arada philosophynin ürünleri görüntü kalite bakımından çok iyi olmasına rağmen neden kimsecikler tarafından kullanılmıyor anlamıyorum, bu zamana kadar hiçbir blogda göremedim be=(
Bu arada söylemeyi unuttum bu pudra fırça Philosophy’nin “amazing grace” koleksiyonuna ait ürünler. Bu ikisi dışında pembe likit aydınlatıcı, içinde pembe ve kahve far bulunduran ikili seti de var ruju var mı bilmiyorum. Ulaşabilirseniz alın derim çok ciciler çünkü=)
Paylaşan: Larinia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder