9 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni Aldıklarım

Merhabalar!!

Birkaç gündür internete girip blogumuza yazı yazamıyordum; çünkü iki-üç günlük bir kaçamak yaptım, erkek arkadaşım ve ailesinin yanına Marmaris'e gidip kafa dinledim iyi oldu benim için hava değişikliği açısından. Bugün de ankamall e giderek alışveriş yaptım her zamanki gibi kendimi tutamayarak. Sizinle de paylaşmak istedim yorumlarını yarından itibaren yapmaya başlarım. Bir de cosmo-de den bir siparişim vardı çok geç yolladılar gümrüğü de geçmiş bugün gelir diye bekliyordum ama gelmedi, herhalde artık yarın gelir. Onları da yarın sizinle paylaşacağım kısmetse. Çok özlemişim burayıı!!:):)

Paylaşan: Larinia

Watsons Alışverişim


Dalin bebek şampuanı( benim bebişim olan fırçalarım için:))
Yüz temizleme fırçası
Watsons boş sprey şişesi(içine maden suyu koycam geceleri tonik olarak yüzüme püskürtmek için)
Pure Beauty Jasmine Water BB Cream(övgülerini çok duydum bakalım ben de memnun kalcak mıyım:))
Yüz temizleme pamukları
Banyo lifi
Watsons Ballı Saç Bakım Cilası
Rimmel 3 in 1 Shimmering Bronzer


Mac Alışverişim


Mac 129 Allık Fırçası
Mac Well Dressed Allık=)
Mac Fix+

Marmaristen aldığım maybelline n.y. watershine 255 mauve diamonds
ve
Yves Rocher Secrets d'essences tendre jasmin 50 ml edp(anneler günü indiriminden 60 tlye aldığım mükemmel yasemin kokan bir parfüm)

Şimdilik bu kadar=)!


8 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım,bende watsonsa bir gidebilirsem ballı saç bakım ürününden alıcam:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:) kullanan herkes çok memnun hemen de tükeniomş sen de al bnc:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeelll hem aldıkların hem de kaçamağın :))
    PARCAN

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler daha da güzelleri senin olsun inşallah=)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan aldıklarını larnia. şu bb cream i cok merak ediyorum. mumkunse onu once tanıtabilir misin :)

    YanıtlaSil
  6. lisabella aslında şu an misshanın bb creamini kullanıorum öncelikle onu tanıtmayı düşünüyordum bitmek üzere zaten ondan sonra pure beauty i tanıtacaktım kullanınca. ama istersen pure beauty e öncelik vereyim?

    YanıtlaSil
  7. tmm canım fark etmez. ama tanıtmayı unutma lutfen :) ne zmn gitsem watsons da yok ama bi ara yakalayacam insallah :D

    YanıtlaSil
  8. merak etme unutmam:) eğer ankaradaysan ankamalldeki watsons a bakmanı öneririm orada vardı baya:)

    YanıtlaSil