3 Mayıs 2011 Salı

theBalm Downboy Allık


Merhabalar!!

Haftalardır beklediğim siparişim sonunda elime ulaştı , o kadar mutluyum ki havalarda uçuyorum, Downboy a allığıma kavuştum!! Yüzümde de dener denemez hemen sizinle paylaşmak istedim. Kabını yukarıda görüyorsunuz, güzelliğini ve orijinalliğini söylememe bile gerek yok bana biraz Benefit ambalajlarını anımsatsa da theBalm ın ambalajı Benefitinkilerden daha hoşuma gitti:)
Ürünün rengi açık bebek pembesi ama şunu söylemeliyim ki acaip yoğun, pigment konusunda Nars ile yarışır! Benefit gibi fırçayı yüz kere allığa sürünce renk alabiliyor değilsiniz bu üründe bir kere dokundursanız yeter, mat bir sonuç elde ediyorsunuz ve de yanaklarınızda. Bu renk sanırım anlatılmaz yaa, yaşanır:) O derece sevdim. Bu arada theBalm ürünlerinin bir özelliği var ki beni ambalajından sonra en çok cezbeden o: Kesinlikle paraben talc vs gibi zararlı veya zararlı olduğu düşünülen kimyasallar içermiyor. Gramaj olarak da 9.9 gram, KOCAMANN yani sür sür bitmez:) Daha ne olsun harika, harika, harika!!!
Not: theBalm ın bildiğiniz üzere iki renkte daha allığı var( Cabanaboy ve Hotmama) ama theBalm boş durmamış bir tane daha piyasaya sürmüş adı Fratboy, kendisini sabırsızlıkla bekliyorum. Ben çilekten 29 liraya aldım(fiyata bakın:):)), burada 50 civarı filandır; ama 50 bile verilir bu allığa..!
Not 2: Çok uzattım farkındayım ama bu allıklar aynı zamanda far olarak kullanılabiliyor pembe far severim diyorsanız gözünüze de uygulayabilirsinizz...

Sevgilerr
Larinia..

Katy Perry'nin yanağında downboy allık varken 


Ve benim yanağımda downboy allık varken=) (Gerçekte yanaklarım pespembeydi ama resimde çok hafif çıkmış)

15 yorum:

  1. güle güle kullan. gerçekten çok güzel görünüyo PARCAN

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun

    YanıtlaSil
  3. thebalm Türkiye'de satılıyor mu. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler. evet sephoralarda bulabilirsiniz.=)

    YanıtlaSil
  5. internette biraz araştırdım kimse türkiyede satılmıyor demiş ama sanki ben ankarada tunalı veya panoradaki sephoraların birinde gördüm diye hatırlıyorum. sizi yanıltmak istemem gene de..

    YanıtlaSil
  6. ay ne güzel anlatmışsın ya :D allık sürmeyi beceremeyen ve sürmeyen bünyemin allık alası geldi :D

    YanıtlaSil
  7. :D bulursan al diim o zaman kesin!yeni aşkım:):)

    YanıtlaSil
  8. son zamanlarda deli gibi arzuladığım allık:) ama çilekten sipariş vermeye çekiniyorum, son olaylardan dolayı:(((
    tr'de de hiç görmedim ki bende :(
    güle güle kullan , bebek pembesi yanaklarla :D

    YanıtlaSil
  9. :) ben de bu kozmetik yasağından sonra riske atıp sipariş verdim artık ettiğim dualardan mı bilmiyorum ama geldi eğer bu riske girersen al derim ve teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. dediğin gibi burda varsa 50 bile veririm o derece istiyorum:( bakalım umarım bulurum yada risk alırsam umarım gelir ve bende bu tatlı şeyi kullanabilirim ::)

    YanıtlaSil
  11. bence bu allık için riske değer ki bu yasağa rağmen gelmiş bir allık kendisi:)

    YanıtlaSil
  12. benımde rengı cok hosuma gıtti, tr de fıatı ne kadar acaba? pelito:)

    YanıtlaSil
  13. pelito araştırdım ama ne yazık ki bu markanın türkiyede satışı yok ama satsalar bile 50-60dan aşağı satmazlar diye düşünüyorum:(

    YanıtlaSil
  14. mac fluidline blacktrack in mac 263 fırça ile sürülmüş hali=)acemeliğime geldiği için berbat sürdüm=)

    YanıtlaSil