26 Mayıs 2011 Perşembe

Rimmel Sexy Curves Maskara

Bu markayı pek çoğunuz duymuşsunuzdur.Özellikle Watsonslarda satılan bir marka olan Rimmel'in bugun sizlere tıpkı adı gibi rimelini tanıtacağım:)Bendeki dış kabı mor renkli olan şekilde gördüğünüz gibi..Birde bunun kırmızı kaplı olanı vardı fakat özellikle nette ve okudugum pek çok olumsuz yorumlardan sonra morunda karar kılmayı tercih ettim.Makeupalleydede 3.3 gibi orta kararda yorumlara sahip bir ürün kendisi..
Kipriklere zik zak şeklinde uyguladıgım bu maskara hakkındaki yorumlarım gelince..Eğerki simsiyah ve abartılı kiprikleri pek tercih etmeyen,yok ben örümcek ağı tarzı kirpik kesinlikle istemem doğal dursun benimkiler diyenlerdenseniz bu maskarayı öneririm..Fakat benim gibi kirpiklerde dolgunluk isteyen,hacim arayan bir düşünceniz varsa bu kirpik sizin beklentinizi karşılayacağını düşünmüyorum ben açıkçası.Surdugum ilk anda kirpikleri tek tek ayırıyor ve doğal bir görünüm veriyor.O konuda bir sözüm yok,fakat hacim verme yönünde yetersiz kaldı açıkçası benim gözümde.Piyasada bu beklentimi karşılayacak çok daha farklı markada rimeller mevcut..
3'lü dolgun fırçası var şekilde gördüğünüz gibi..vede boğumlu..Bu sayede kirpikleri kıvrık ve hacimli göstermeyi amaçlamışlar..Topaklanma yapmıyor bu konuda iyi..Birde artı bir yön olarak şunu eklemeliyim; hani kirpikleri ok ok tane tane göstermek isteriz ya bazen eğer o tarzda bir görünümden hoşlanıyorsanız güzel..Ama dediğim gibi benm gibi hacim ve dolgunluk arayanlardansanız pek tavsiye etmiyorum açıkçası..



Elimde 2 tane olan bu rimeli artık sadece abartısız çok sade makyaj tercih ettiğim günlerde kullanmayı düşünüyorum.Gündüz alışverişe çıkaken filan..Uzunluk ve tek tek ayrılan kirpikler isterseniz eğer bakabilirsiniz.Hacim içinse başka markalar derim;) Sevgiler..

Paylaşan:Zencefilkiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder