1 Mayıs 2011 Pazar

NYX Pigmentler

Tekrardan merhaba! Şimdi size tanıtacağım pigmentler Nyx Ultra Pearl Mania olarak geçiyor. Bende üç rengi mevcut. Soldan sağa Nude, Mink ve Baby Pearl. Üçünü de alış nedenim eyeliner ım daha kusursuz gözükmesi ve gözüme canlılık gelmesi için göz kapağıma uygulamak istemem. Gördüğünüz üzere üçü de nude, doğal renkler. Bu pigmentlerin dokuları çok güzel, hem kuru hem de ıslak olarak kullanabiliyorum, ıslak kullandığımda daha metalik bir görüntü elde edebiliyorum. Tek kötü tarafı küçücük olmaları bu kadar küçük olduklarını bilseydim birkaç tane daha alırdım.

Ayrıca Nyx pigmentlerin rengini Mac pigmentlerinin rengine de benzetenler çok.
Örneğin Nyx Nude ile Mac provence çok benzerken, Nyx baby pink ile Mac kicthmas benzetiliyor.
Bunun dışında Nyx mink yerine MAC Jardin Aires veya Gold Mode pigmentler tercih edilebilir.

Ben bu pigmentleri cherryculture.com dan sanırım tanesine $2 ödeyerek almıştım. Alabilirseniz tavsiye ederim...

Paylaşan: Larinia


En alttaki nude, ortadaki mink en sağdaki ise baby pearl...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder