10 Mayıs 2011 Salı

Nars Sheer Glow Fondoten



Nars..En sevdiğim markalardan biriyle karşınızdayım!Bugun sizlere bu markanın meşhur fondoteni sheer glowu tanıtacağım.Yapısı hafif,ince ve gayet kokusuz bir fondoten..Cildime surdugum zaman aydınlık bir görüntü veriyor.Adı ustunde gayet glowy bir görünüm elde edebiliyorsunuz diyebilirim.Fondoten konusunda bazı hususlarda hassasım.Mesela kapatıcılık ve ciltle ilişkisi..Bu fondotenin yapısı son derece ince oldugu için cildimi kapatmadan,nefes almasını engellemeden hafifçe örtüyor.Çok fazla kapatıcılık aramayanlar için uygun bir fondoten kendisi.Yapısı akışkan ve hafif.Şişeden su gibi akıyor neredeyse.Pompasız olması dısında gayet güzel diyebilirim.Pompası ayrıca satılıyor.Bende sonradan öğrenmiş bulundum bunu.Renk skalasıda geniş. Bendeki Mont Blanc rengi.Baya açık bir renk..Bundan daha açık renkleride var.Mesela; Sibiria,sarışınlar ve çok açık tenliler onu tercih edebilirler diye düşünüyorum.Cilde sağlıklı bir görünüm veriyor.Bu konuda netim..
Almak isterseniz Sephora'da bulabilirsiniz yada Harvey Nichols'da..Ben Harvey Nichols'dan 78 tlye almıştım.


Özellikle,cilt tonum eştilensin,cilt rengim düzelsin diyenler için bu fondotene bir bakmalarını öneririm..

Paylaşan:Zencefilkız

4 yorum:

  1. canım ben nars magazasından 87 yealdım;)fiyatı niya o kadar farkediyor ki acaba, ilginç..güle güle kullan bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Benm kartta havery nichols'ın puan vardı sanırsam.Ondan düşünce o fiyata geldi sanırsam.Fiyat bu şekildeydi sonucunda.Ama puan meselesinden %100 emin olmadıgım için yazıda belirtmek istemedm,yanlış bilgi vermemek adına.Sephorada 87ydi cnm bu arada eed doğru diosun..;)Güle güle kullan cnm fondotenini..Güzel bir fondoten bence=))

    YanıtlaSil
  3. armanı lumınıous sılk ile karsılastırma yapabılırmısın?ıkısınınde yapısı benzer gıbı geldı.ıkısınıdemı almalı, bırınden bırı yeter mı?glovylik konusunda:)

    YanıtlaSil
  4. Armani luminous fondotenin bundan daha az kapatıcı oldugunu soyleyebilirim.Narsında yapısı ince fakat kapatıcılıgı luminousdan biraz daha fazla açıkçası.Glowy gorunum açısından ikisi arasında asırı bir fark yok, fakat Nars benim cildme örnegin,biraz daha aydınlık gorunum verdi diğerine göre..Nars az biraz daha onde bence glowylik konusunda..;)

    YanıtlaSil