26 Mayıs 2011 Perşembe

Nars Riviera Multiple Allık

Merhaba..!Nars Multiplelar..Allık,krem far,ruj olarak gayat rahat bir şekilde kullanabileceğiniz bir ürün.. Tam bir cırtlak pembe kendisi..Parlak canlı bir renk..Dudaklarınızda,gözlerinizde ama en önemlisi ve en rahatı yanaklarınızda kullanabilceğiniz bir tür çok amaçlı makyaj malzemesi diyebilirim.Kalıcılığı çok güzel. Cillte gerçekten tam ayarında oturuyor makyajda.Rengi zaten iddalı bir renk oldugu için özellikle vurgulamak istediğiniz bölgeyi güzelce renklendirebilirsiniz.Performans açısından ben beğendim.Gramajıda fazla.14 gram.Zaten az miktarda ürün yeterli olduğu içinda uzunca bir süre gidiyor.Cildi sağlıklı gösteren güzel bir multiple.Esmerlerde,kumral ve dahada açık tenlilerde kullanabilirler.Ancak dediğim gibi,az miktarda üründen kullanmakta fayda var.Zira,ben burdayım diye bağırabilecek bir ürün aynı zamanda kendisi..Yinede ben beğendim mi,evet begendim:)Öneririm..


Fiyatı Sephora'dan 87 tlye almıştım..Iddialı ve dikkat çekici bir pembe..



Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder