31 Mayıs 2011 Salı

Nars Allıklarım


Merhabalar!
Bugün sizlere bende olan Nars allıklarımı göstereceğim. Zaten daha önce Orgasm ve Angelika ile ilgili yazı yazmıştım; bunu tekrarlamamın nedeni hem Nars allık serime yenilerinin eklenmiş olması, hem bu yazıyla allıkların renklerini daha sağlıklı bir şekilde karşılaştırabilme olanağınızın bulunması hem de diğer resimlerin sarı ışıkta çekilmesinden dolayı gün ışığının allıklarının gerçek rengini çok daha doğru bir biçimde yansıtmasıdır. Koleksiyon deyince de eminim aklınıza en az 10 Nars allığının yan yana durarak çekilmiş fotoğrafları geliyor henüz o kadarına sahip olamasam da allıkları dörtlemeyi başarabildim. Alınacaklar defterimde yazılı olan Nars allık isimlerinin üzerine sürekli çizik atılıyor. Bu da demek oluyor ki seneye kdr sevdiğim renklerin birçoğuna inşallah sahip olacağım. Siz de bu allıklardan almak isterseniz, ya da almadan önce internetten renk araştırması yaparsınız bnm gibi, bu tür durumlarda bloglarda bu tarz yazıların önemi kendini gösteriyor. Neyse lafı daha fazla uzatmayayım bol resimli bir post oldu. Umarım hoşunuza gitmiştir. Eğer aklınızda bir soru varsa,bana danışmak isterseniz ya da hiçbir şey olmasa bile bir şeyler yazarak benimle paylaşmak isterseniz,lütfen yorum kısmına yazın:)
PS. Fotoğrafların hepsi bana aittir.
Hepinize İyi Günler!
Sevgilerimle..Larinia..

Öncelikle bnm ilk Nars allığım olan Orgasm ile başlıyoruz. Bu Orgasm çılgınlığı nereye kadar devam edecek inanın bilmiyorum ama eğer Orgasm'ın pembeye çalan yanar döner şeftali rengi ilginizi çektiyse lipglossunu, Zencefilkızın tanıttığı likit aydınlatıcıyı, ojesini, multiple ını ya da bunun süper glitterlı versiyonu olan Super Orgasm serisini deneyebilirsiniz.
Bu arada Orgasm bende ne yazık ki pembe duruyor, en sevdiğim allıklarımdan bir tanesi olmasa da güzel.. Cosmo-de den 33 USD karşılığında almıştım

Nars'ın Orgasm'ı tanımlaması:
Peachy Pink with Shimmer..doğrudur:)


Nars'ın Angelika'yı tanımlaması:
Cotton Candy with gold particles.. Kesinlikle doğru:) Eğer glitterlar sizi rahatsız ediyorsa almayın derdim ama gerçekten yüze sürünce glitterlar havaya mı uçuyordur nedir, bu allığın yüzdeki duruşu mat ve ne yazık ki Nars Desire kabında nasıl duruyorsa Angelika da bnm cildimde öyle duruyor.
Aynı şekilde bu allığımı da Cosmo-de'den 33 USD karşılığında almıştım. Önerir miyim öneririm.. Mavi alt tonlu pembe sevenler için ideal her ne kadar ciltte öyle durmasa da..




Nars'ın Luster'ı tanımlaması:
Sheer Golden Apricot.. Ben bu allığı bronz şeftali olarak tanımlardım sanırım. Ne tam bronz ne de tam şeftali, kayısı yakıştırması Luster'a değil Silvana'ya daha çok gider diye düşünüyorum. Tam yaz allığı ciltteki duruşu çok güzel ve her cilt tonuyla uyum sağlayabiliyor. Gerçekten güzel. Öneriyorum:)
Bu da Cosmo-de den 33 USD karşılığında alındı.



Sıra geldi son Nars allığımıza. Bakalım Nars 2010 Yaz Sezonuna ait olan bu allığı nasıl tanımlamış:
Soft Peach..! Kesinlikle bu allık için en doğru tabir bu.. Nc 15-20-25 ve NW 15-20 grubunun kullanabileceği bir allık, uçuk şeftali. Kabındaki görünüşü aynı pudra gibi, o derece açık. Açıkçası ben Tunalı Sephora'ya almaya gittiğimde tester ı yoktu ve ellerinde son bir tane kalmıştı tereddüt ederek aldım eve gidip 129 fırça ile denedim ilk sürüşte bile rengini verdi, üçüncü kata baya baya boyalı duruyordu yanaklarım. Kısacası şu aralar ne zaman, allık sürdüğüm halde allığın doğal yanaklarım sanılmasını istiyorsam elim buna gidiyor. Genelde gelin makyajında allık olarak kullanılabilecek ürünler arasında gösteriliyor, bu öneriyi de sonuna kadar destekliyorum bembeyaz bir gelinliğin içinde yanaklarınız çok hafif bir şeftali olsa, sanki gerçek rengi oymuş gibi çok hoşunuza gitmez mi:)
Artık yurtdışından alışveriş yapamadığım için buradan almak durumunda kaldım bu allığı ve kendisine 65 lira ödedim. Olsun gene de mutluyum allığımla ben:)


Vee hepsi beraberken..:)




2 yorum:

  1. larinia çok güzel bir post olmuş,böyle karşılaştırmalı yorum da koyman süper olmuş bence:)
    bir de soru sorayım:
    luster mı melba mı sence şeftali allık olarak?
    francesca :)

    YanıtlaSil
  2. cnm beğenmene sevindim, luster şeftaliden çok bronzluğu ağır basan bir allık ben melba derim:) yarın melba postuma da yeni resimler eklicem gün ışığında çekilmiş halini melbanın. gözün burada olsun:)

    YanıtlaSil