27 Mayıs 2011 Cuma

Murad Clarifying Cleanser ve Clarifying Toner

Merhaba..!!Bugun sizlere çok sevdiğim ,olmazsa olmazlarım diyebileceğim iki cilt bakım ürünümü tanıtmak istiyorum.Murad Clarifying Cleanser..Murad Clarifying toner..Günlük cilt bakımınında rutin olarak hepimizin yaptıgı temizleyeme,tonikleme ve nemlendirme aşamalarından ilk ikisini gerçekleştiren temizleyici ve tonik..
Karma ve yağlı ciltlere uygun olan serisi bu Murad'ın..Kuru ciltlere önermem..;)Şimdi gelelim bu iki ürünün özelliklerine..


Murad Clarifying Cleanser :Jel kıvamlı kokusuza yakın bir temizleyici.Rutin günlük temizlememi gerçekleştirdiğim bu ürün,makyajıda gayet güzel temizliyor aynı zamanda.Hafifçe ıslattıgım yüzüme az miktarda bu temizleyiciden sürüp köpürtüyorum dairesel hareketlerle..Sonrada ılık suyla yıkıyorum.Bu kadar!
Cildi güzel temizlediğini soyleyebilirim.Ayrıca bu ürün sivilcelerin çıkmasınıda önlediği kanıtlanmış.Bakterileri %99.9a kadar yok ettiği söyleniyor.İçerisinde Triclosan ve salisilik asit bulunuyor.Gramajı 200 ml..
Triclosan:Güçlü antioksidan etkisiyle cilt yüzeyindeki bakterileri kontrol etmeye yardımcı oluyor.
Menthol:Antiseptik ve ferahlaıcı etkiye sahiptir.
Özellikle benim gibi karma yada yağlı bir cildiniz varsa bu temizleme jelini kullanabilirsiniz.Fiyatı en son aldıgımda 89 tlydi..

Murad Clarifying Toner:Yine karma ve yağlı ciltler için uygun bir tonik..Şayet benim gibi t bölgenizde parlama sorununuz varsa azda olsa,bu toniği kesinlikle öneririm.Cildi kurutmadan çok güzel birşekilde matlaştıyıor.İçerisinde cadı fındıgı,hamammelis özleri bulunuyor.
Cadı fındıgı:Gözenekleri sıkılaştırıcı etkisi nedeniyle tercih edilmiş.
C,E vitaminleri:Antioksidan özelliği ve özellikle C vitamininin ciltteki lekeleri açıcı özelliği ve gerginleştirici etkisi nedeniyle tercih edilmiştir.
Ayrıca mentol var.Fakat mentol olması korkutmasın.Sürdüğünüz anda güzel bir ferahlama hissi veriyor bu sayede;)Siyah noktalarada iyi geldiğini düşünüyorum ben bu toniğin.Bu toniği kullandıgımdan beri siyah noktalarımın,her ne kadar çok fazla olmasada,olanların, büyük ölçüde azalma oldugunu gözlemledim çünkü.Ayrıca kullandıktan birkaç ay sonra cildimde berraklaşma oldu ve bu toniğin buna sebep oldugunuda söyleyebilirim.Şayet çok hassas bir cildiniz yoksa vede benim gibi özellikle karma bir cildiniz varsa eğer bu toniği öneririm..;)Fiyatı 77 tl..

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder