31 Mayıs 2011 Salı

Bobbi Brown Creamy Concealer


Merhabalar..!! Bir kapatıcı yazısıyla karşınızdayım.Bobbi Brown markasını duymusunuzdur..Özellikle ten makyajı konusunda epey nam salmış bir makyaj markasıdır kendisi..Bugunde sizlere bu markanın concealerını yani kapatıcısını tanıtacağım.Kremsi yapıdaki bu kapatıcıyı özellikle göz altınızdaki morluklar,halkaları kapatmak için kullanabilirsiniz..




Yapısı biraz yogun..Fakat kapatıcılıgı gerçekten çok başarılı.Benimde uzun zamandır kullandıgım bir ürün..Göz altlarına aydınlık veren bu ürün aynı zamanda nemde sağlıyor. Benim cildim karma oldugu için çok kıvamlı oldugunu hissetmiyorum.Ancak özellikle göz çevresi kuru,gergin olanlar için muhakak kullanmadan önce göz kremi yada göz çevresi için uygun olan makyaj bazı kullanılmalı.. Yoksa göz çevresini kurutabilir düşüncesindeyim..Çok kuru ciltler tercih etmemeli.. Göz altı çizgilerinden şikayetçiyseniz,bu ürünü düzenli kullandıgınız taktirde çizgilerede olumlu yönde etki ettiği belirtiliyor ayrıca.. Bendeki beige rengi..Özellikle şu sıralar dersler filan derken uykusuzluktan dolayı halkalanan göz altlarımı çok güzel kamufle ettiğini söyleyebilirim.Renk skalası oldukça geniş..Size uygun rengi bulabileceğinizi düşünüyorum.Bakmak isterseniz eğer Harvey nichols,Beymen vede bazı Ykmlerde bulabilirsiniz..Sevgiler..

Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    sizin ten renginiz ne renk acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior Nude Fondotende 10 numara (en açık renk) kullanıyorum.

      Sil