27 Mayıs 2011 Cuma

Maske Savaşları-2

Merhaba..Herhalde yazmaktan en fazla zevk aldıgım konulardan birisi olan saç bakımı hakkındaki görüşlerimi açıkladıgım yazının 2.bölümündeyiz..Maske savaşları yazımı hatırlarsınız..Bugunde sizlere elimde var olan maskelerimin devamından bazı kesitler sunacağım..

John Frida Frizz-Ease Strengthening Creme Masque:Bu maskesi Watsons'tan almıştım bir süre önce. Özellikle yoğun nem maskesi şeklinde üretildiği için deneme ihtiyacı duydum.Zira,saçlarım kuru..Dolayısıylada ister istemez haftalık nem bakımını yapmam gerekiyor.Öteki türlü elektriklenen ve şekil almayan saçlara sahip olmak istemem.Kimse istemez..Bu görmüş oldugunuz maskesini haftada 2 defa uygulamaya çalışıyordum.Bir süre kadar düzenli olarak kullandım.
Sonuçlarına ve izlenimlerime gelince..Öncelikle saçlarımı yumuşak yaptıgını söyleyebilirim.Saçları yumuşatıyor doğru..Nem vermesiyse açıkçası orta düzeyde.Çok daha iyi nem veren maskeler mevcut piyasada..Diğer bir vaadi olan ışıltıyı,parlaklıgı ise inanın hiç göremedim..Hiçbir farkı yok yani.Heleki markada John Frida olunca farklı bişiler bekliyor insan..Ama malesef..Benim beklentilerimi çok az düzeyde karşıladı açıkçası.Bir daha alırmıyım,almam..


Kerastase Chroma Richie Maske:Bu maske aslında boyalı saaçlar için üretilmiş.Zaten Chroma Richie serisi boyalı saçlara özel bir seri..Bendeki bu maskede saçlara parlaklık kazandırmayı amaçlayan bir ürün..

Saçlarımda hiç boya yok.Peki neden kullanıyorum?Bunun hikayesi biraz uzun..Her zamanki kerastase ürünlerini satın aldıgım kuaförüme bundan yaklaşık 2 sene önce yine biten,azalan ürünlerime yeniden kavuşabilmek için gitmiştim.Bana bu maskenin çok küçük sample diyebileceğimiz ürününüde poşetin içine sıkıştırıvermişti kuaförüm.Evde uzunca bir süre o küçük kutu öylece beklemişti.Aklıma esen bir gün denemeye karar verdim.İyikide öyle yapmışım..Aşık oldum diyebilirim.Saçlarıma öyle güzel bir ışıltı verdiki..:)
Çok memnun kaldım açıkçası.Yumuşaklık ve dolayısıyla nemde veriyor.Buda işin başka güzel bir yanı.. Saçlarım boyalı olmamasına ragmen,gerçekten memnun kaldıgım bir ürün oldugu için bir dahaki gidişimde kuaföre aynen bu üründen aldım hemen..!:)Önerirmiyim,ışıltı isteyenler için öneririm..!:))



Toni &Guy Moisture Injection Conditioner:Nem veren bir maske..Yumuşaklık..Bu vaadleri gerçekleştiren bir ürün mü?Kısmen..Eğerki mucize aramıyorsanız,bu maskeye bakabilirsiniz.Dediği gibisaça nem veriyor evet.Fakat çok kuru olan saçlara yetersiz kalabilir..Kurulugu orta düzeyde olan saçlar için biraz daha uygun.Saçları yumuşattığı ise doğru..Güzel bir esneklik sağlıyor.Fena değil yani..Bu maskeyi boynerden almıştım.Toni&Guy'un ürünleri zaten meşhur..İnce telli,zayıf saçlar için uygun oldugu soylenen bu maskeyi ben yumuşaklık vermesi açısından değilde,açıkçası değişiklik yapmak istedğim ender zamanlarda kullanıyorum.
Aklıma eserse bir nevi..Kokusuysa güzel..
Elseve Kırıklar için etkili olan maske:Elseve'in pembe renkli olan parlaklık verici maskesini birinci  yazımda tanıtmıştım.Buda sarı kutulu olan ve saç uçlarındaki özellikle kırıklara yoğunlaşan,onarıcı maskesi..



Güzel kokulu bir maske..Öncelikle bunu söylemeliyim:)Kıvamlı ve saça çabuk yayılan vede çabuk eriyebilen kullanımı kolay ve rahat bir ürün..İşlevlerine gelince..Dediği gibi saça bakım yapıyor açıkçası..Evet..Saç kırıklarını onarma konusunda ise benden testi geçt. diyebilirim.Süper mucizevi bir sonuç tabikide bekleyemem bu konuda neden diyecek olursak,kırıklar hassas bir konu..Saçta devamlı kalabilen ve kuaför yolu görmedikçe %100 düzelmeyi hiçbir zaman halledemeyeceğimiz bir durum.Ancak kısmende olsa bu durumdan kurtulmak,en azından saçı onarmak niyetinde iseniz,deneyin derim.Saç kırıkları inaçtı bir durum nede olsa.. Makas olayına girmeden tamemen düzeltmek malesefki imkansız..Ancak bu maske en azından durumu kurtarabiliyor.Kırıkları saça zamklandıgını düşünüorum ben açıkçası..Böylece fön,maşa yada herhangi bir şekillendirici işlem yapıldıgı zaman saça,daha az görünüyor o sevimsiz ziyaretçiler diyebilirim..Fiyatı 14 tl.. Bu fiyata göre özellikle çok çok daha başarılı diyebilirim..

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder