14 Mayıs 2011 Cumartesi

Mac Farlar..

Üç silahşörler..:)İşte size favori mac farlarımdan üçünü tanıtmak isterim..Mac Carbon,Honesty,White frost..
Üçüde ister gece makyajım olsun ister gündüz makyajım olsun tercih ettiğim farlarından üçü..Şimdi siizlere bu farların yapısı ve kullanılışı hakkında bazı önerilerde bulunacağım..

Mac Carbon:Siyah daha siyah..Simsiyah..!!İşte adından da anlaşılacağı üzre simsiyah bir fardır kendisi. Özellikle smokey eyes makyajında benim sıkça tercih ettiğim bir far..İçerisinde simler falan yok.Mat bir ürün.
Dokusu yumuşak.Fakat bu farı dikkatli kullanmak lazım,zira bu far insanı rezilde eder vezirde..Neden derseniz,eğer fırçaya ayarında koymazsanız gözünüzü panda gözüne çevirebilir,yüzünüze siyah partiküller uçuşabilir benden söylemesai.Ama rengi öyle güzelki,şahsen bir siyah göz makyajı aşığı olarak bu farı kullanmadan edemiyorum.Özellikle 231 fırçayla uygulandıgı zaman çok güzel bugulu bir efekt yaratabiliyorsunuz..:)
Mac Honesty:Bu farla geçen yıl tanışmıştım.O zamandan beride bittikçe tekrardan aldıgım ürünlerden biri oldu kendisi.Güzel bir simli kahve tadında..Adındanda anlaşılacağı üzere bal-kahve rengi.İçerisinde çok güzel ışıtılar var.Gündüz belki biraz fazla kaçabilir.Fakat gece makyajında özellikle kaş altına doğru uygulandıgı zaman çok güzel aydınlık bir görünüm veriyor.Bunuda 224 numara fırçayla uygulayarak dağıtıyorum ben.. Daha doğal duruyor böylece..Tavsiye ederim.
Mac White Frost:Beyaz bir far..Oldukça ışıltılı ve aydınlatıcı görevi gören bir far göz makyajında..Özellikle göz pınarıda uygulayabilirseniz güzel bir aydınlık elde edebilirsiniz..Yine smokey makyajında diğer renkleri yumuşatma amaçlı kaşa doğru uygulanabilir,kaş kemiğine..Bir farklı görev daha diyeyim..Bu farı kaş kemiğine sadece uygulayarak kalkık kaş görünümü elde edebilirsiniz..

Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum:

  1. Zencefilkız,çok güzel anlatmışsın.En kısa zamanda bu farlara bakmayı düşünüyorum.Özelliklede Carbona:)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim cnm.Siyah makyajdan özellikle hoşlanıyorsan begeneceğini düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil