15 Mayıs 2011 Pazar

Loreal Voluminous x5 Rimel



 Merhabalar!!=)

2010 favori rimelimle tanıştırayım sizleri=) Loreal Voluminous x5 Rimel! Ne diim ki ben bu rimel için tek kelimeyle harika. Bu rimeli lorealden eyeliner almak için gittiğimde keşfettim. 3 al 2 öde kampanyası vardı liner ın yanında dudak parlatıcısı beğendim fakat geriye bir ürün daha kalmıştı. Satıcı ısrarla bir liner daha satmaya çalışsa bile ben rimel istediğimi söyledim, çok uzatmasın dolgunluk versin ve simsiyah yapsın kirpiklerimi bir de gözümden çıksın sildiğimde waterproof olmasın deyince görevli bayan direk bunu uzattı. Ambalajından dolayı Million lashes maskarayı almak istediysem de lütfen bunu alın inanın çok güzel diyerek sattı bunu bana; ama iyiki bunu aldırtmış!! Kirpiklerimi simsiyah yapıyor, waterproof olmasına rağmen yağmurda ıslansam ağlasam gözlerim rüzgardan yaşarsa bile akma yapmıyor, gereği kadar dolgunluk veriyor ve en en en güzeli de kirpiklerimi hafif ılık suyla yıkadığımda bile akıp gidiyor. Kısacası mükemmel bir maskara. Türkiye satış fiyatı 30 civarında ama aslında yurtdışın 5-6 dolara satılan bir ürün ne kadar kazıklandığımızı siz anlayın ama gene de ben buna 30 lirayı veririrm gene gene gene alırım=)=)

Paylaşan: Larinia




 Kirpiklerimde baz yok ve tek kat uyguladım, sonuç ortada=)

3 yorum:

  1. benim de favorim bu kesinlikle!
    francesca

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sevdim ama birazcık topaklanıyor sanki. uzun zamandır clinique high impact kullanıyordum onda hiç öyle bir sorun olmadığından böyle geliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  3. onu hiç kullanmadım birçok maskara benim kirpiklerimde topaklanma yapar en yapmayanı bu ve lancome hypnose diyebilirim, ama high impact de denemek istediklerimin arasında:)

    YanıtlaSil