3 Mayıs 2011 Salı

Laura Mercier Hafif Esinti Vucut Kremi

Bu kreme ilk defa çilekte rastlamıştım.Aslında Laura Mercier ürünleri kullanırım,beğenirimde.Fakat markanın vücut ürünleini hiç denememiştim.Geçen ay bu kremin indirimlide olması sebebiyle bir deneyeyim denedim. İyiki de öyle yapmışım!!Gerek nemlendirmesi gerekse dokusuyla bu krem gerçekten çok başarılı.Cildim kuru olmasına rağmen bana çok iyi geldi diyebilirim.Kokusu zaten beni benden aldı.:)Herhalde bu ürünün müptelası olmamın en önemli nedeni bu sanırsam..Kokusu..İçerisinde hindistan cevizi yoğunlukta.Fakat öyle bir karışım  yapmışlarki..Hani tatilde denize gidersinizde kumsalda uzanırsınız ve bir esinti çarpar burnunuza..İşte aynen öyle birşey bu..Aynı bana kumsalı,yazı anımsatıyor bu krem.Özellikle hala bize kendini özleten şu dönemlerde yaza olan özlemimi gidermek için kendisiyle pek haşır neşir oldu şu aralar..:) Nemlendirmeside gerçekten güzel.Öyle kokusu allı güllü,kendisi fos kremlerden değil..



Beyaz ve kıvamlı gibi görünsede,ürünü teninize sürdüğünüz zaman anında emiliyor.Vıcık vıcık bir görüntü oluşturmuyor.Buda başka bir iyi yönü..Burada ne kadar satıldıgı konusunda bilgi edinmedim,ancak çilekte bu ürünü 41 tlye aldım ben.Şuanda 92 tl..Özellikle cilt kuruluğundan şikayet edenlere tavsiye edilir..;)

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder