1 Mayıs 2011 Pazar

Lancome Blush Subtil Shimmer 25 Mocha Havana


Bu allık benim ilk göz ağrım! İlk allığım... Seneler önce Sevil'den gidip babamla almıştık bu allığı, o zamanlar renklerden filan anlamadığım için satıcı bayan zevkine göre bu allığı verdi uzun zaman kullandım bronz tonlardan gönlüm geçince de anneme verdim her gün bunu kullanıyor:) Rengi bayağı koyu kahve, simli ki bu simler yüzde belli oluyor, pigmentli ve çok ince bir allık. Fırça ile dağıtması kolay ve de bitmiyor bitirene helal olsun:) Senelerdir ben kullanıyorum sonra anneme verdi 1 yıldır aralıksız her gün sürüyor ama hala yarılamayı başaramadık, bayağı bereketli kısacası. Çoğu kişinin aksine ben Lancome ürünlerini sevdiğim için bu allıktan koyu kahve rengi dışında bir şikayetim yok, nedense birkaç sene önceki gibi bronz tonlara gitmiyor elim:) Fiyatı konusunda da ne yazık ki bir bilgim yok alalı çok olduğu için hiç hatırlamıyorum..

Paylaşan: Larinia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder